پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب

مشخص نشده 2 MB 29185 74
مشخص نشده مشخص نشده مهندسی کامپیوتر
قیمت قبل:۶۳,۵۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • چکیده

     

    در این گزارش به بررسی چگونگی پیاده سازی یک فروشگاه بازیهای کامپیوتری تحت وب (به صورت سایت اینترنتی) با نام انتزاعی  فروشگاه الکترونیکی بازیهای کامپیوتری (Game-Shop) پرداخته می شود و در حین توضیح نحوه ی پیاده سازی، با ارائه ی جزئیات کامل و کدها که در محیط .NET 2005 و به زبان2  ASP.NET (با کدهای VB.NET) نوشته شده، به خواننده برای ایده گرفتن از بخشهای مختلف آن در طراحی و پیاده سازی سایتی مشابه کمک می شود. در ادامه امکانات ویژه فروشگاه بازی های کامپیوتری مورد بررسی قرار می گیرد.

    مقدمه

     

    توسعه ی روز افزون شبکه ی اینترنت در دو دهه ی اخیر و پیشرفت چشم گیر آن در دنیا، و حرکت از دنیایی با تعاملات رو در رو یا چهره به چهره به سمت دنیایی الکترونیکی و دیجیتالی و تعاملات مجازی، بر تمام شاخه های زندگی بشر تاثیر گذاشته و تغییر عادات در زندگی روزمره و تغییر نحوه ی زندگی مردم را درپی داشته است. امروزه با فشرده تر شدن بافت شهر ها و به تبع آن افزایش تراکم جمعیت، حرکت مردم در سطح شهر به کاری وقت گیر تبدیل شده. فرهنگ زندگی در اینگونه جوامع نیز رفته رفته به سمتی تغییر می یابد که مردم ترجیح می دهند سفرهای درون شهری خود را به حداقل ممکن کاهش دهند و نیازهای روزمره خود را با روشهایی نوین تامین نمایند. البته تامین نیازها با روشهای جدید،‌ امکانات و زیرساختهای جدید را نیز طلب می کند.

    در کشور ما نیز با جا افتادن روز افزون فرهنگ استفاده از کامپیوتر و اینترنت،‌ این امکان یکی از زیر ساختهای مهم بالقوه در این زمینه محسوب می شود. می توان به جرات گفت که امروزه  هر خانواده ی متوسط ایرانی یک دستگاه کامپیوتر در خانه دارد و زیر ساخت دیگر که همان ارتباط اینترنت است به سهولت با خطوط مخابرات که در تمامی بخشهای کشور،‌از شهرهای بزرگ گرفته تا کوچکترین روستاها موجود است تامین می شود.

    بنابراین، نیاز راه اندازی یک سایت فروشگاه مجازی برای هر شرکت یا سازمان تولیدی و فروشگاهی که به پیشرفت و تحول ساختار خود اهمیت می دهد احساس می شود.

     ما در این پروژه (پیاده سازی فروشگاه مجازی بازیهای کامپیوتری تحت وب) این کار را برای یک فروشگاه فرضی بازیهای کامپیوتری انجام داده و ضمنا بستر را برای توسعه های آتی نیز با قرار دادن امکانات لازم برای مدیریت فروشگاه فراهم نموده ایم.

     

     

     

     

    2- محیط کاری

     

    پیاده سازی فروشگاه Game-Shop با تکنولوژی ASP.NET 2.0 صورت گرفته است. فناوری ASP.NET یک بستر برنامه ‌نویسی است که بر اساس سیستم CLR در چارچوب دات نت کار می ‌کند. این فناوری امکانی را فراهم می‌آورد تا در سایه آن برنامه ‌نویس بتواند با استفاده از هر یک از زبان ‌های برنامه ‌نویسی موجود در چار چوب دات نت، صفحات داینامیک و نرم‌افزار های تحت وب تولید کند. نسخه اول ASP.NET توانست با فراهم ساختن قابلیت ‌های پیشرفته زبان‌ های برنامه ‌نویسی شیء ‌گرا، همچون ویژوال بیسیک دات نت و سی شارپ، تحول بزرگی را نسبت به نسل قبلی (ASP) ایجاد کند. نسخه دوم ASP.NET همان مسیر را با بهبود عملکرد موتور ASP.NET در زمینه مدیریت و توسعه نرم‌افزار و نیز آسان‌تر کردن روند برنامه‌نویسی طی کرده است.

    در هسته و مرکز ASP.NET 2.0 ، یک معماری مبتنی بر کنترل (Control-Base) و رویداد گرا (Event-Driven) وجود دارد و این بدان معناست که می توان بلوکهای کوچکی از کد را به یک صفحه افزوده و نتایج پویایی را مشاهده کرد و برای فراهم آوردن محیطی هموار تر برای کاربر، ورودیهائی را برای وی مهیا کرد.

    در حال حاضر برای ایجاد برنامه های کاربردی ASP.NET ابزاری به نام Visual Web Developer وجود دارد. این ابزار هم به تنهائی و هم بعنوان بخشی از Visual Studio 2005 موجود می باشد و توسط آن می توانید نرم افزارهای کاربردی تحت وب پویا و قدرتمندی را ایجاد کنید. ابزار Visual Web Developer یک محیط ویرایشگر بسیار عالی برای ویرایش کدهای HTML نیز دارد. مهمترین ویژگی Visual Web Developer قیمت پائین آن می باشد که موجب شده است تا این ابزار در دسترس کسانی که نمی توانند از عهده پرداخت هزینه مربوط به بسته کامل Visual Studio برآیند نیز قرار گیرد.

    تولید یک سایت معمولا با فرآیند خواندن داده های ذخیره شده در یک بانک اطلاعاتی و نمایش اطلاعات بر روی صفحه، و بالعکس (یعنی خواندن از اطلاعاتی که کاربر روی صفحه وارد نموده و ذخیره آنها در بانک اطلاعاتی) همراه می باشد. برای ساخت بانک اطلاعاتی این سایت از محیط SQL Server 2005 استفاده شده که بخاطر همتراز بودن و عرضه ی همزمان با ASP.NET 2.0 به بازار توسط مایکروسافت، برای پیاده سازی این پروژه از انواع دیگر بانک اطلاعاتی مناسبتر بوده است.

    کدهای مورد استفاده در پروژه نیز به زبان Visual Basic .NET نوشته شده است که بعلت آشنایی قبلی با این زبان انتخاب شد. در نوشتن پروژه های مشابه می توان از هر زبانی که توسط .NET پشتیبانی می شود ( اعم از C#.NET و...) استفاده نمود.

     منابع

    منابعی که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته اند به قرار زیر است:

     

    کتاب آموزش VB.NET 2003 در 21 روز،  ترجمه علیرضا زارع پور ، انتشارات نص

    کتاب آشنایی با WEB  و HTML (XHTML) ، تالیف دکتر شاپور شایگانی ، انتشارات نص

    کتاب گام به گام با ASP.NET 2.0 2007 نوشته کریس هارت، ترجمه علیرضا انصاری، انتشارات ناقوس

    کتاب مرجع کامل ASP.NET نوشته استفان والتر، ترجمه بابک احترامی، انتشارات دانش نگار

    کتاب آموزش SQL Server 2003 ، نوشته علیرضا زارع پور ، انتشارات نص

  • مقدمه                                                                                                              6

    محیط کاری                                                                                     7

    امکانات                                                                                                           9

    بانک اطلاعاتی                                                                                11

    4-1- فایل مشخصات کاربران                                                                         11

    4-2- فایل بازیها، سفارشات، مشخصات مشتریان و اخبار سایت      12

    4-3- فایل بانک فرضی طرف قرارداد با فروشگاه                                           16

    منوی کلی سایت                                                                                              17

    صفحه ی اصلی                                                                                                26

    6-1- جدید ترین محصولات                                                                          27

    6-2- بازی برتر                                                                                                29

    6-3- تیتر اخبار سایت                                                                      30

    طبقه بندی بازیها                                                                                               32

    روند خرید و ثبت آن                                                                       35

    امکانات اضافه                                                                                 51

    9-1- اخبار سایت                                                                                            51

    9-2- درباره ما                                                                                                54

    9-3- پیشنهادات                                                                                              54

    مدیریت سایت                                                                                 57

    10-1- تغییر کلمه عبور                                                                   57

    10-2- مدیریت اخبار                                                                      58

    10-3- مدیریت پیشنهادات                                                                              61

    10-4- مدیریت سفارشات                                                                               64

    10-5- مدیریت بازیها                                                                     67

    10-6- مدیریت گروههای بازی                                                      70

     جمع بندی                                                                                       73

     منابع                                                                                                                74


موضوع پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, نمونه پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, جستجوی پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, فایل Word پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, دانلود پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, فایل PDF پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, تحقیق در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, مقاله در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, پروژه در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, پروپوزال در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, تز دکترا در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, مقالات دانشجویی درباره پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, پروژه درباره پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, گزارش سمینار در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب, رساله دکترا در مورد پایان نامه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب

سال 1387 ASP.Net چيست ؟ تکنولوژي ASP .Net را مي توان به زبان ساده، محيط برنامه نويسي تحت سکوي دات نت براي ساخت برنامه هاي کاربردي (Applications) قابل اجرا در بستر اينترنت به همراه زبان HTML معرفي

چکيده  :        اگر شما کمي با علم کامپيوتر آشنايي داشته باشيد در صورت شنيدن کلمه طراحي سايت مطمئنا اولين چيزي که به ذهن مي رسد واژه HTML  است.اين واژه مخفف ک

پروژه پايان نامه براي دريافت مدرک کارداني رشته کامپيوتر گرايش نرم افزار چکيده  :        اگر شما کمي با علم کامپيوتر آشنايي داشته باشيد در صورت شنيدن کلمه طرا

کارشناسي کامپيوتر گرايش سخت افزار شهريور 1387 چکيده سيستم مديريت تحت وب شرکت سوپر کامپيوتر        امروزه با توجه به گستره ي جغرافيايي واحدهاي مختلف شرکت ه

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته: مهندسی برق - گرایش قدرت چکیده امروزه با وجود کاربرد وسیع بارهای حساس نظیر، ادوات الکترونیک قدرت، کامپیوترها و بارهای غیرخطی در شبکه‌های توزیع، مسئله کیفیت توان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اکثر این بارها به تغییرات ولتاژ، نظیر کمبود و بیشبود ولتاژ، حساس بوده و جهت عملکرد مناسب به منبع ولتاژ سینوسی نیاز دارند. بنابراین استفاده از بهسازهای ...

پايان نامه مقطع کارداني رشته نرم افزار کامپيوتر سال 1388 مقدمه يک برنامه کامپيوتري از مجموعه اي دستور العمل که نوع و نحوه انجام يک فعاليت را براي کامپيوتر مشخص مي نمايند تشکيل مي گردد دست

1  چيست ؟ براي ساده کردن پردازش ها برنامه هاي غير متمرکز ( Enterprise ) بايد با يکديگر ارتباط داشته باشند و از داده هاي اشتراکي يکديگر استفاده کنند . قبلا ً اين کار بوسيله ابداع استاندارد هاي

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته کامپیوتر (M.Sc) گرایش نرم افزار چکیده باتوجه به آینده محاسبات ابری و گسترش کاربردهای آن و مزایای موجود در این تکنولوژی، همواره چالش­هایی نیز برای کاربران وجود دارد که یکی از مهمترین و بحث برانگیزترین این چالش­ها حفظ حریم خصوصی می باشد. با توجه به ذخیره­سازی داده­های خصوصی کاربران و داده­های تجاری شرکت­ها در محاسبات ابری، حفظ حریم ...

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات چکیده در دنیای امروز اینترنت و مهم ترین سرویس آن وب، زندگی بشر را دچار تغییر و تحولات فراوانی کرده است. اینترنت تمام نیازهای اشخاص برای برقراری ارتباط با یکدیگر، به دست آوردن اطلاعات در هر زمینه ای، بازی و سرگرمی، آموزش و هر زمینه ای که به ذهن انسان خطور کند را فراهم می کند. اهمیت این سرویس به حدی رسیده است که همه روزه ...

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش: نرم افزار چکیده ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺷﺒﮑﻪ­ های ﺳﻨسور ﺑﻲ­ﺳﻴﻢ (Wireless Sensor Network) ﺑﻪ ﺷﮑﻞﮔﺴﺘﺮﺩﻩ­ﺍی ﺭﻭ ﺑﻪ ااست. ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻏﺎﻟﺐ ﺍﺯ ﺑﺎﻃﺮی ﺑﺮﺍی ﺗﺎﻣﻴﻦ ﺍﻧﺮﮊی ﻣﺼﺮﻓﻲ ﺍﻳﻦ ﺳﻨﺴﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻋﺪﻡ ﺩﺳﺘﺮﺳﻲ ﺁﺳﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻨﺴﻮﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭی ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﻫﺎ، ﻣﻬﻨﺪﺳﺎﻥ ﻭ ﻣﺤﻘﻘﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻃﺮﺍﺣﻲ پروتکل­ ﻫﺎی ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ ﺑﺎ خصوصیات انرژی مصرفی کم و افزایش طول ...

ثبت سفارش