پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل

word 1 MB 31281 178
1392 کارشناسی ارشد مدیریت
قیمت قبل:۶۶,۹۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۴,۸۵۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)

    رشته : مدیریت صنعتی- تولید

    چکیده

    در وضعیت موجود بر اثر افزایش قیمت سوخت کرایه حمل و نقل افزایش می یابد و به دنبال آن قیمت محصولات تولید ی و خدماتی نیز افزایش می یابد که باعث تورم در جامعه می شود وکرایه حمل و نقل و تورم تابع قیمت سوخت می باشند در وضعیت موجود کرایه بار وابسته به قیمت سوخت و مسافت و نوع جاده و ساعت محاسبه می شود و ابن پارامترها جهت تعادل بین شرکت های تولیدی و حمل و نقل مناسب نمی باشند و پارامترهای موجود ارتباطی با شرکتهای تولیدی (خدماتی)ندارند نیاز به پارامتر مشترکی می باشد که بین این دو تعادل ایجاد کند. آن پارامتر مدیریت زمان می باشد و افت و خیز کرایه با محوریت مدیریت زمان محاسبه شود. با توجه به اینکه در صنعت حمل و نقل زمان تحویل و سلامت بار دو موضوع مورد نظر صاحبان و حاملان بار می باشند کلیه فعالیتهایی که به دو موضوع ارتباط دارند نیاز به کار و زمان سنجی دارند و این فعالیتها شامل زمان سنجی کار و زمان  و ترافیک و تصادف و تعمیرات و فعالیتهای دیگری شامل ارزش و سلامت بار و بیمه محصول می باشند به منظور اجرای مدیریت زمان نیاز به فعالیتهای مذکور می باشند تا زمان تحویل و سلامت بار تضمین شود و از طرفی جهت اجرای مدیریت زمان نیاز به زمان فاصله عبور (زمان تعیین شده عبور یا زمان استاندارد یا میاتگین زمانی عبور )داریم و میانگین زمانی عبور بین مبدا و مقصد از طریق متوسط زمان عبور چندین وسیله حمل و نقل مشابه قابل تعیین می باشد و این میانگین زمانی عبور با توجه به انواع وسائط حمل و نقل متفاوت می باشد و با اجرای مدیریت زمان در این زمان تعیین شده با در نطر داشتن کلیه فعالیتهای حمل و نقل به منطور زمان تحویل بار مناسب و سلامت بار  چنانچه بار زودتر رسید کرایه حمل و نقل بیشتر و بالعکس.

    کرایه تعادلی (trade off)حمل و نقل که با محوریت مدیریت زمان به دست می آید جهت تعادل بین شرکتهای تولیدی و حمل و نقل مناسب می باشد زیرا بار زودتر و سالم برسد شرکتهای تولیدی دارای مشتری بیشترمی شوند و مشتری ها را از دست نمی دهند و باعث تقویت مدیریت موجودی ها می شود و منجر به تولید بیشتر نیز می شود و مزایای مذکور جوابگوی افزایش هزینه کرایه حمل و نقل می باشد و شرکتهای تولیدی به وسیله مدیریت زمان ارضاء می شوند و بهانه ای برای افزایش قیمت محصول ندارند و تورم در جامعه کمتر می شود و از طرفی کرایه تعادلی برای شرکتهای حمل و نقل نیز موثر و مناسب       می باشد زیرا شرکتهای حمل و نقل با اجرای کارسنجی و زمان سنجی فعالیتهاکه شامل زمان سنجی  کار و زمان هنگامیکه وسیله حمل و نقل متوقف است مانند بارگیری و تخلیه بار و زمان سنجی در ترافیک و تصادف و تعمیرات  منجر به جلوگیری از اتلاف زمان می شوند و بار در زمان مناسب به مقصد می رسد کرایه حمل و نقل زیادتر  می شود و همچنین باعث می شود شرکتهای حمل و نقل مشتری شرکتهای تولیدی و خدماتی شوند و شرکت های حمل و نقل جوابگوی افزایش هزینه های حمل و نقل مانند افزایش قیمت قطعات و سوخت و بیمه و غیره می باشند و  شرکتهای حمل و نقل از ورشکستگی نجات می یابند و عمر و مدل وسائط حمل و نقل بهبود می یابد. ابزار گردآوری پرسش نامه و روش تحقیق میدانی و روایی ابزار 898/0 و جامعه آماری 320 شرکت مرتبط با حمل و نقل و نمونه 200 شرکت مرتبط با حمل و نقل و در کلان شهر اراک تحقیق انجام شده است و روش نمونه گیری تصادفی ساده است و روش تجزیه و تحلیل داده با نرم افزار LISREL و SPSS می باشد و نتیجه کرایه حمل و نقل تعادلی تابعی از مدیریت زمان می باشد.

    کلید واژه ها: حمل و نقل- مدیریت زمان- مهندسی ترافیک- ارزیابی کارو زمان- تصمیمات مناسب قیمت گذاری حمل ونقل

    فصل اول

    کلیات پژوهش

     

    1 - 1 - مقدمه :

    درجامعه ما آسیب اقتصادی تورم وجود دارد و این معضل ارتباط مستقیمی با افزایش کرایه حمل و نقل ناشی از افزایش قیمت سوخت دارد و این افزایش باعث تورم در محصولات و خدمات می شود و نتیجه تورم کم شدن تقاضا از جانب مشتری می شود و در این وضعیت موجود تولید کالا و محصولات کاسته      می شود و شرکت های تولیدی  آسیب های بسیاری می بیینند و از طرفی قیمت سوخت افزایش یابد و کرایه حمل و نقل بالا نرود، با توجه به هزینه های بالای حمل و نقل مانند استهلاک،  سوخت، تعمیرات و غیره، ما تورم محصولات و  خدمات را نخواهیم داشت ولی شرکت های حمل و نقل رو به افول و ورشکستگی می روند. در این پژوهش محقق هدف از تحقیق خود را بر این اساس تهیه نموده است که افزایش تورم محصولات و خدمات و ورشکستگی حمل و نقل  و تولید تابع افزایش قیمت سوخت نباشد و این ارتباط مستقیم به صورت غیر مستقیم در جامعه پدیدار شود تا تورم و ورشکستگی کنترل شود. در وضعیت موجود بین این دو گروه (تولید و حمل ونقل)ارتباط وجود ندارد و به علت عدم این رابطه در جامعه ما تورم وجود دارد و متغییر مناسبی که بین این دو ارتباط برقرار می کند از نظر پژوهشگر مدیرت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کارو زمان می باشد و این متغییر مستقل تعادل بین هزینه های تولید و درآمد حمل ونقل ناشی از کرایه بار را ایجاد می نماید و همچنین با وجود این متغییر مستقل(مدیریت زمان) تورم و ورشکستگی تابع افزایش قیمت سوخت نمی باشد و کرایه تعادلی جهت رسیدن قیمت سوخت به قیمت جهانی(فوب)[1]و هدفمندی یارانه ها موثراست.

    1-2- بیان مسئله:

    دروضعیت موجودچنانچه قیمت کرایه حمل و نقل ناشی از افزایش سوخت افزایش یابد کالاهای تولیدی و ارائه خدمات محصولات نیز دچار ازدیاد قمیت می شوند و تقاضا از جانب مشتری کم می شود و باعث فروش کم تولید و خدمات و نتیجتا ورشکستگی شرکت های تولیدی و خدماتی را به دنبال می آورد و از طرفی در اثر افزایش  قیمت سوخت کرایه حمل و نقل  بالا نرود.

    باتوجه به هزینه های بالای حمل و نقل از جمله سوخت، استهلاک، بیمه، تصادفات و غیره، شرکت های حمل و نقل رو به ورشکستگی می روند. در وضعیت موجود این دو گروه(تولید و حمل و نقل) هماهنگی نیست و در اثر افزایش قیمت سوخت هردو گروه رو به ورشکستگی حرکت می نمایند و همچنین ورشکستگی تابع افزایش قیمت سوخت می باشد و همچنین کرایه حمل و نقل بر اساس قیمت سوخت،  مسافت، ساعت و نوع جاده (کوهستانی – ریلی – معمولی و...) محاسبه می شوند و این پارامترها مقادیر ثابت می باشند و نتیجتا کرایه تغییر پذیری ندارد و جهت تعادل بین این دو گروه مناسب نمی باشد.

    در وضعیت موجود اتلاف های زمانی در بارگیری و تخلیه بار در نظر گرفته نمی شود و همچنین تحویل سالم بار به مقصد تخفیف بیمه بار شامل حاملان بار نمی شود و کرایه تعادلی بر اساس وظیفه باعث ایجاد انگیزه در حاملان بار می شود. در وضعیت مطلوب شرکت های تولیدی و حمل و نقل تابع افزایش قیمت سوخت نیست و این رابطه غیر مستقیم می شود و مدیریت زمان جهت تعادل بین این دو طیف موثر می باشد.در وضعیت مطلوب با مطالعه ارزیابی کار و زمان واستفاده از مهندس ترافیک،  زمان استاندارد فاصله عبور (میانگین زمانی بین مبدا ومقصد) رااز طریق نمونه گیری آماری وسائط نقلیه (انواع آن) محاسبه نموده و شرکت های حمل و نقل از مدیریت زمان در زمان فاصله عبور استفاده نموده و کلیه فعالیت های خود را در طول مسیر زمانی الویت بندی می نماید و فعالیت های زائد را در طول مسیر کم می نمایند. چنانچه زمان رسیدن به مقصد کمتر از میانگین زمان تعیین شده باشد کرایه بیشتر و همچنین زمان رسیدن به مقصد بیشتر باشد کرایه کمتر می شود. در وضعیت موجود تحقیق میدانی از شرکت های در ارتباط با حمل و نقل:

    (نوع جاده، ساعت، مسافت، قیمت سوخت)F=y  کرایه دروضعیت موجود

     کرایه بار تابعی از قیمت سوخت، مسافت و ساعت و نوع جاده است.

    چهار پارامتر در وضعیت موجود بین شرکت های حمل ونقل و تولید ارتباط برقرار نمی کند و این چهار پارامتر تعهدی برای شرکت های حمل ونقل مبنی بر تحویل به موقع ایجاد نمی کند و افت و خیز کرایه تابعی از پارامترهای وضعیت مطلوب باشد و پارامترهای وضعیت مطلوب که مدیریت زمان را           می سنجند شامل زمان سنجی کار و زمان و زمان سنجی ترافیک و تصادف و تعمیرات و فعالیتهای های مربوط به ارزش و سلامت بار و بیمه محصول می باشند.[2]

    دروضعیت مطلوب پارامتر مدیریت زمان جهت ارتباط شرکت های تولیدی و حمل ونقل مناسب موثر است.

    (مدیریت زمان)   f =y  کرایه تعادلی در وضعیت مطلوب

    1-3-  اهمیت و ضرورت تحقیق :

    کرایه حمل و نقل در وضعیت موجود رابطه مستقیم با افزایش قیمت سوخت دارد و در این تحقیق این رابطه مستقیم به غیر مستقیم تبدیل می شود.

    کرایه حمل و نقل کنترل شود، تورم پایین تر ومشکلات جامعه کمتر می گردد.حمل و نقل ارتباط مستقیم با تورم دارد و از طرفی حمل و نقل ارتباط مستقیم با افزایش قیمت سوخت دارد و در صورت از بین رفتن این ارتباط تنگاتنگ، کرایه حمل ونقل تابع افزایش قیمت سوخت نیست و در صورت وجود متغییرهای دیگری مانند مدیریت زمان این ارتباط (کرایه با سوخت) بسیار کمتر خواهد شد.

    کرایه تعادلی بین شرکت های تولیدی و حمل و نقل جهت رسیدن به قیت فوب و اجرای هدفمندی یارانه ها موثر است.

    کرایه حمل و نقل تعادلی با ارازش بار مرتبط می شود کرایه حمل و نقل تعادلی باعث ایجاد انگیزه در حاملان بار می شود زیرا هنگامیکه بار به طور سالم به مقصد می رسد درصدی از بیمه بار به راننده و حاملان بار باز می گردد. و به زمان تحویل بار توسط حاملان بار متوجه می شود زیرا بارهایی مانند سوخت و مواد غذایی و دارو زمان تحویل بار به عقب بیافتد باعث از دست رفتن مشتری و ضعف در مدیریت موجودی ها و فاسد شدن محموله بار می شود و کرایه حمل و نقل تعادلی بر اساس وظیفه راننده و حاملان بار تعیین     می شود.

    1-4- اهداف تحقیق:

    اهداف اصلی:

    رابطه مستقیم قیمت سوخت با کرایه حمل و نقل از بین برود و قیمت سوخت جهانی و آزاد شود.

    تورم محصولات تابع افزایش کرایه حمل و نقل نمی باشد.

    افت و خیزقیمت کرایه حمل و نقل بر اساس تخفیف بیمه بار باشد.

    در تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بجای اینکه از رابطه مستقیم قیمت سوخت با کرایه حمل و نقل استفاده شود از رابطه مستقیم کرایه حمل و نقل  با ارزش و بیمه بار استفاده شود.

    افت و خیز قیمت کرایه حمل و نقل تابع مسافت و نوع جاده و قیمت سوخت و ساعت  نباشد.

    کرایه حمل و نقل تابعی از سلامت و ارزش بار و زمان تحویل بار باشد.

    کرایه حمل و نقل تابعی از وظایف رانندگان و مدل و مارک وسائط حمل و نقل باشد.

    اتلاف های زمانی در بارگیری و تخلیه بار بر روی کرایه حمل و نقل موثر باشد.

    کرایه حمل و نقل تابعی از ترافیک جاده باشد.

    اتلاف های زمانی در تصادف و نعمیرات بر کرایه حمل و نقل موثر باشد.

    هدفمندی یارانه ها با کرایه حمل و نقل تعادلی بدون افزایش تورم محصولات اجرا شود.

    کرایه حمل و نقل تعادلی باعث حذف سوبسید سوخت می شود.

    استفاده از مدیریت زمان جهت کرایه مناسب حمل و نقل به منطور جلوگیری از تورم محصول و ورشکستگی بنگاه های حمل و نقل و تولید پایین شرکت های تولیدی موثر است.

    کرایه حمل و نقل تعادلی  باعث ارضاء شرکت های تولیدی و حمل و نقل می شود.

    اهداف فرعی:

     استفاده از مدیریت زمان بین شرکت های حمل  و نقل رقابت موثر به وجود می آید.

    کرایه حمل و نقل با توجه به نوع محصول متفاوت است.

    زمان عبور و مرور مسیرها با توجه  به نوع وسایل نقلیه متفاوت با استفاده از نمونه گیری آماری محاسبه می شود.

    شرکت های حمل و نقل از رکود فعلی نجات می یابند.

    کرایه تعادلی بر کنترل و تعادل  ترافیک موثر و آلودگی هوا کم می شود.

    بیمه محصول و بار،  مناسب محاسبه می شود.

    کرایه حمل ونقل تعادلی موجب رضایت در پرداخت مالیات حمل ونقل است.

    همواره افزایش کرایه حمل ونقل ارتباط مستقیم با تورم محصول در میهن، دارد با استفاده از مدیریت زمان جهت حل مسئله مذکور اقدام نمود.

    همواره حقوق و دستمزد نیروی انسانی بر اساس وظایف محاسبه می شود نه براساس سوخت او (آب و غذا) ولی در صنعت حمل و نقل کرایه در وضعیت موجود تابعی از سوخت و افزایش آن و مسافت و ساعت و نوع جاده می باشد و طبق وظایف حاملان بار نمی باشد و این پژوهش به کرایه تعادلی     می پردازد وبه حل این گونه از مسائل توجه دارد.

    کرایه حمل ونقل تعادلی جهت رسیدن به قیمت فوب و هدفمندی یارانه ها موثر است

     

  • فهرست:

    چکیده

    1

    فصل اول : کلیات

    2

    1-1- مقدمه

    3

    1-2- بیان مسئله

    4

    1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق

    5

    1-4-  اهداف تحقیق

    6

    1-5-  چارچوب نظری پژوهش

    7

    1-6- متغییرهای پژوهش

    8

    1-7- فرضیه های پژوهش

    9

    فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق

    10

    2-1- نقشه ادبیات پژوهش

    11

    2-2-  کرایه حمل و نقل تعادلی چیست ؟

    11

    2-3-  نظریه دانشمندان

    12

    2-4- پیشینه پژوهش

    14

    2-4-1- ده استراتژی مدیریت زمان

    14

    2-4-2- مقدمه ای درباره مهندسی حمل و نقل

    20

    2-4-3- برنامه ریزی حمل و نقل عمومی

    40

    2-4-4- برنامه ریزی ترافیکی و مدلهای مربوط به آن

    54

    2-4-5- تحلیل هزینه سیستم حمل ونقل

    61

    2-4-6- مدلسازی­کرایه­حمل­کالا­در­شبکه حمل­و­نقل جاده­های با رویکرد افزایش قیمت سوخت

    68

    2-4-7- تاثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای باری ریلی وسهم آن از حمل ونقل زمینی

    69

    2-4-8- معضل نوسانات کرایه حمل و نقل

    74

    2-4-9- سیاست چارچوب قیمت و رفتار مصرف کننده

    77

    2-4-10- اقتصاد حمل ونقل

    84

    2-4-11- آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای

    88

    2-4-12- هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا(TDABC) رویکرد در بهایابی

    92

    2-4-13- دستورالعمل اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل و نقل

    94

    2-4-14- بیمه های باربری

    96

    2-4-15- بررسی مولفه های ترافیکی سیستم های حمل و نقل شهری و عوامل موثر بر آن

    101

    2-4-16- مدیریت زمان

    103

    2-4-17- مطالعه روش

    106

    2-4-18- میزان حمل و نقل انواع محصولات

    110

    2-4-19- بهسازی های مهندسی ترافیک کم هزینه

    110

    2-5-  چارچوب نظری پژوهش

    116

    فصل سوم : روش شناسی پژوهش

    117

    3-1- پژوهش کمی و استراتژی پژوهش پیمایش

    119

    3-2- متغییر های پژوهش

    119

    3-3- سطح تحلیل

    120

    3-4- مدت مطالعه

    120

    3-5- چگونگی گردآوری داده ها

    120

    3-6- قلمرو تحقیق

    120

    3-7- افق زمانی

    121

    3-8- فرضیه ها

    121

    3-9- روش نمونه گیری

    121

    3-10- ابزار آماری و آزمون فرضیه ها

    122

    3-11- روائی

    122

    3-12- پایائی

    122

    فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

    124

    4-1- توصیف متغییرها

    125

    4-2- بررسی فرضیه های تحقیق وارائه نتایج

    125

    فصل پنجم  : بحث و نتیجه گیری

    150

    5-1- جمع بندی

    151

    5-2- تفسیر یافته ها

    154

    5-3- بحث و نتیجه گیری

    155

    5-4- پیشنهاد بر اساس یافته ها

    158

    5-5- توصیه های کاربردی

    160

    5-6-  محدودیت های خارج از اختیار پژوهشگر

    160

    5-7- محدودیت های در اختیار  پژوهشگر

    161

    5-8- پیشنهادهایی برای پژوهش های بعدی

    161

    فصل ششم: منابع

    162

     

    منبع:

    منابع فارسی

    1.

    احمدی، علیرضا، 1387، ارزیابی کاروزمان –  مهندسی کارو مدیریت زمان.

    2.

    امیدوار، مجید، مقاله مدیرت زمان، 1380.

    3.

    منتظری، محمد، و ادواری، مجید، 1380، بررسی مولفه های ترافیکی سیستمهای حمل ونقل شهری وعوامل موثر برآن.

    4.

    بیمه های باربری شرکت سهامی بیمه دانا، 1386.

    5.

    حافظی، 1389، دستورالعمل  اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل ونقل.

    6.

    روحانی، بیژن، 1391، معضل نوسانات کرایه حمل.

    7.

    رهنمایی رود پشتی، فریدون، 1387، حسابداری مدیریت.

    8.

    سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال 1388.

    9.

    سید حسینی، 1389، برنامه ریزی مهندسی حمل ونقل و تحلیل جابه جایی مواد.

    10.

    سیفی پور، رویا، و افروزامینی، فاطمه، 1391، تاثیر افزایش قیمت سوخت برتقاضای باری ریلی و سهم آن از حمل ونقل زمین.

    11.

    علیزاده، پگاه، 1391، اقتصاد حمل و نقل.

    12.

    کفایی، سید محمد علی، و صبوری کارخانه، حسین، 1390، آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای.

    13.

    نقش بیمه در صنعت حمل ونقل بررسی های بازرگانی، نشریه ترانزیت، 1387.

    14.

    بشکوه، مهدی، 1390، هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا.

     

     

     

     

     

    منابع لاتین

    Economics and Techniques of  Motion and time study.

    1.

    Methods time Measurment – Maynard Stegemer ten.

    2.

    Motion and time study – Work Book – Munael – Mundel.

    3.

    Nannette, Christ,2009, The Effects of Cost, Time, and Uncertainty in Sub-Saharan Africa.

    4.

    Offic OF Economics Workking, Paper No.2009-10-A.

    5.

    Todd, Litman,2013,  How Prices and Other Factors Affect Travel Behavior.

    6.

    Todd, Litman,2012, Transit Price Elasticities and Cross-Elasticities.

    7.

    Transportation Cost and Benefit Analysis – Travel Time Costs, 28 August  2013.

    8.

    Work  Measurment  and Incentives – Lintern Curtis.

    9.

    Work Measurment and cost  control.

    10.

    Work Samppling  - Heildand  and  Richardson.

    11.


موضوع پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , نمونه پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , جستجوی پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , فایل Word پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , فایل PDF پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , تحقیق در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , مقاله در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , پروژه در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , پروپوزال در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , تز دکترا در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , مقالات دانشجویی درباره پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , پروژه درباره پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , گزارش سمینار در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل , رساله دکترا در مورد پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی موثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل

نمایندگی مازندران(شمال) رشته:مهندسی صنایع –مدیریت سیستم وبهروری جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد چکیده: کشورهای در حال توسعه برای دستیابی به توسعه اقتصادی ناگزیر از انتخاب الگو و استراتژی مناسب هستند. تجارب کشورهای توسعه یافته و تازه صنعتی شده نشان می دهد که برای دستیابی به توسعه اقتصادی پیمودن مسیر توسعه صنعتی الزامی است و در طی این مسیر استراتژی های صنعتی شدن کشور باید براساس ...

پایان­نامه کارشناسی ارشد رشته شهرسازی گرایش برنامه ­ریزی شهری چکیده حمل­ و نقل شهری یکی از اصلی­ترین زیر بخش‌های توسعه و برنامه­ریزی شهری می­باشد. شهروندان همه روزه با شبکه­های پیاده و سواره و انواع مختلف حمل­ونقل تماس داشته و برای پاسخ­گویی به طیفی از نیازهای شغلی، تحصیلی، خرید، تفریح و غیره از حمل­ونقل شهری استفاده می­کنند؛ بنابراین حمل­ونقل به یکی از مهم­ترین بخش­های کیفیت ...

پایان نامه کارشناسی ارشد (M.Sc) رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت ساخت چکیده: صنعت حمل و نقل به عنوان شریان حیاتی و حلقه اتصال مهم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی همواره مورد توجه بوده است و نقش و حساسیت استراتژیک این صنعت در ارائه خدمات متناسب با نیازهای مختلف بخش های گوناگون جوامع از اهداف کلان سیاست گذاران امروز کشورها است. از این رو، نحوه ی کارگیری تکنولوژی و گردش ...

پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر (هوش مصنوعی) امروزه موفقیت سیستم­های حمل­و­نقل هوشمند، نه تنها به اطلاعات وضعیت فعلی ترافیک، بلکه تا حد زیادی به آگاهی از وضعیت ترافیکی دقایق آینده وابسته است. از این­رو، تحقیقات زیادی در زمینه­ی پیش­بینی­ کوتاه­­مدت وضعیت ترافیکی انجام شده است. هرچند تاکید اکثریت آنها، تنها بر روی اعمال الگوریتم­های مختلف بمنظور یادگیری ...

پايان نامه براي دريافت درجه کارشناسي ارشد(M.A) گرايش"تحول" پاييز93 چکيده پايان نامه (شامل خلاصه، اهداف، روش‌هاي اجرا و نتايج به دست آمده) : هدف پژوهش حاضر بررسي رابطه بين م

پایان نامۀ مقطع کارشناسی ارشد رشته: MBA چکیده حدود دو سوم انرژی جهان در شهرها مصرف می‌شود. در کنار راهکارهای متعددی که برای کاهش تقاضای انرژی ارائه شده است، برخی فناوری و پژوهش‌ها نیز در راستای بهینه‌سازی عرضۀ انرژی بوده‌اند. فناوری‌ تولید همزمان برق و حرارت، جزو فناوری‌هایی است که در چند دهۀ گذشته بسیار توسعه یافته است. مدیریت سامانۀ انرژی شهری در بخش عرضه با استفاده از این ...

پايان‌نامه براي دريافت درجه کارشناسي ارشد “M.Sc” مهندسي صنايع-مهندسي صنايع تابستان 1392 چکيده : در عصر حاضر کمتر شرکت? را م?توان ?افت که منحصرا به تول?د ?ک محصول بپردازد.

ارزیابی آمادگی بکارگیری راه حل سازمانی (ERP) بر اساس عوامل حیاتی موفقیت (مورد کاوی: شرکت ایران خودرو دیزل) چکیده سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی یک بسته نرم افزاری با کاربرد بسیار وسیع است که همه عملکردهای سازمان را در یک سیستم منفرد، یکپارچه می کند. به منظور پیاده کردن موفقیت آمیز یک پروژه ERP[i] در سازمان ضرورت ارزیابی آمادگی بکارگیری سیستم توصیه شده است. در این تحقیق با هدف ...

  پايان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسي ارشد مهندسي صنايع پائيز 1392 چکيده در طي سال‌هاي گذشته، تلاش‌هاي زيادي به جهت کاهش هزينه حمل و نقل با استفاده از مدل‌هاي متفاوت

فصل اول کلیات تحقیق مقدمه : با توسعه شهر ها و افزایش تقاضای سفرهای درون­شهری، نیاز به جابه­جائی مردم و کالاها طی سالهای اخیر روزبه­روز افزون­تر گشته است. در این میان کارشناسان و متخصصین حمل و نقل و برنامه­ریزان شهری، تنها راه مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرها را در افزایش سهم حمل و نقل انبوه و عمومی و توسعه مدیریت سیستم­های حمل و نقل شهری دانسته­اند. چرا که با توسعه و افزایش ...

ثبت سفارش