پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی

word 2 MB 29688 145
1393 کارشناسی ارشد مدیریت
قیمت قبل:۶۳,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۴,۲۰۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (.M.A)

    مدیریت دولتی گرایش مالی

    فصل اول:

    کلیات پژوهش

     

    1-1 مقدمه

    در زمینه تأمین مالی پویا، بهبود مداوم عملکرد برای اغلب بانک­ها، به­منظور تقویت رقابت یک موضوع حیاتی است. نظارت و بهبود عملکرد پس از تأمین مالی باعث افزایش یک پیچیدگی وظیفه شده است. یک سیستم مدیریت عملکرد پیچیده شامل بسیاری فرآینددهی و بازخورد است. این فرآیندها در اغلب خروجی های ارتباطات، نظارت، گزارش های سنجش، تعیین هدفها، برنامه مدیریتی، مثل شناسایی، مقیاس که برای تهیه سازی عملکرد تأمین مالی قطعی هستند. سیستم اطلاعاتی KPI خروجی های سیستم بر شاخص های کلیدی عملکرد، وظیفه عملیات اندازه­گیری و نظارت را انجام می دهند. (باقری، 1387، ص14)

    شیوه تأمینجمالی برای شرکتها حیاتی است تا اثربخشی و سنجش عملکرد و کارایی را بهبود دهند. تصمیم گیرندگان در تأمین مالی معمولاً بر توسعه دادن ماتریس اندازه گیری برای ارزیابی عملکرد متمرکز می شوند. (رازانی، 1388) شرکت­ها برای اجرای پروژه های سرمایه­گذاری سودآور در دسترس، تسویه بدهی­های موعد رسیده، افزایش سرمایه در گردش و پرداخت سود به سهامداران به منابع مالی متعددی دسترسی دارند. این منابع، وجوه نقد حاصل از فعالیت­های عملیاتی و فروش دارایی­ها (به­عنوان منابع درون سازمانی تأمین مالی)، استقراض وام بانکی، انتشار اوراق مشارکت و انتشار سهام جدید (بعنوان منابع برون سازمانی تأمین مالی) را شامل می­شوند. (خضرا، 1385، ص22)

    توانایی شرکت­ها در تعیین منابع مالی مناسب و تصمیم­گیری صحیح در این خصوص از عوامل اصلی موفقیت شرکت به شمار می­رود. مهمترین هدفی که مدیریت در زمان انتخاب روش تأمین مالی باید توجه کند، افزایش ثروت سهام­داران می­باشد. یعنی با در نظر گرفتن هزینه هر یک از منابع مختلف تأمین مالی و آثار آن بر روی بازده و ریسک شرکت منابعی را انتخاب کند که باعث به حداقل رساندن هزینه­های تأمین مالی گردد. ترکیب مناسب منابع تأمین مالی با خصوصیاتی همچون هزینه سرمایه اندک و نرخ بازده بیشتر همراه است. (عبدالباقی، 1386، ص 47)

     بررسی مطالعات پیشین نشان می­دهد اکثر مطالعات روش­های تأمین مالی و تاثیرآن بر بازده روی مواردی چون ارتباط بین گزینش منابع تأمین مالی و بازده شرکتها، ارجحیت منابع برون سازمانی تأمین مالی به منابع درون سازمانی و یا برعکس، رسیدن به یک ساختار مطلوب سرمایه و ارتباط بین ساختار سرمایه و ریسک تأکید داشته­اند. (رمضانی، 1385، ص 121). با توجه به توضیحات ارائه شده و با توجه به اینکه از جمله کاربردی ترین منابع برون سازمانی تأمین مالی، وام بانکی و افزایش سرمایه است و از طرفی واکنش بازار سهام نسبت به درج هر نوع اطلاعات اساسی در نماد تغییرات قیمت و بازده سهام متجلی می شود، هدف اساسی که محقق در این تحقیق به دنبال آن است، این است که آیا روش­های مختلف تأمین مالی بر بهبود عملکرد بانک تأثیر دارد؟

    1-2 بیان مسئله

    مؤسسات و بنگاههای اقتصادی بویژه بانک­ها، برای ادامه­ی حیات و فعالیتهای خود و همچنین توسعه­ی فعالیتها، به سرمایه های کلان نیاز دارند. همچنین، این مؤسسات و بنگاه های اقتصادی برای تأمین سرمایه­ی مورد نیاز خود وابستگی شدیدی به بازارهای مالی دارند. نقش این بازارها در اختیار گذاشتن سرمایه­های لازم برای مؤسسات و بانک­ها است. یکی از نکات اساسی مورد توجه مدیران مالی بنگاه­های اقتصادی، روشها و میزان تامین مالی است. (آیدوگانالاتی، 2010، ص 8)

    وجوه نقد از منابع مهم و حیاتی هر واحد اقتصادی است و پیش بینی وجوه نقد برای دوره های آتی، از مهم ترین ضروریت­های مدیریت واحدهای اقتصادی است. سرمایه گذاران، اعتباردهندگان و سایر استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری برای اتخاذ تصمیم­های مالی و سرمایه گذاری، نیازمند اطلاعات مربوط به جریان­های نقدی هستند. بخش عمده و مستمر وجوه نقد واحدهای تجاری را وجوه نقد عملیاتی تشکیل می دهد. (میر محرابی، 1388، ص 10)

    از آنجاکه یکی از وظایف اصلی مدیران، بالا بردن جریان نقدینگی می­باشد، تأثیر روشهای تأمین مالی و نحوه مصرف عواید حاصل از این روش­ها بر جریان نقدی، برای آنان از اهمیت بسزایی برخوردار است. همچنین، روش تأمین مالی ممکن است با سود هر سهم، ریسک مالی و درصد مالکیت سهامداران رابطه داشته باشد. (دولت آبادی،1389، ص 87)

    اهمیت وجوه نقد برای استفاده کنندگان به انتشار هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی آمریکا، تحت عنوان صورت جریان وجوه نقد در سال 1987 منجر شد. صورت جریان وجوه نقد می­تواند اطلاعات مهمی درباره مقادیر، دلایل و فواصل زمانی میان سود و دریافت و پرداخت وجه نقد فراهم سازد. طبق استاندارد هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی آمریکا، صورت جریان وجوه نقد باید وجوه نقد ورودی و خروجی واحدهای مالی را در پنج بخش شامل فعالیتهای سرمایه گذاری، فعالیتهای عملیاتی، مالیات بر درآمد، بازده سرمایه گذاری­ها و سود پرداختی بابت تأمین مالی، فعالیتهای تأمین مالی ارائه کند. (بارث و همکاران، 2008، ص 62)

    روش های تامین مالی یکی از اصلی ترین حوزه های تصمیم گیری مدیران بانک­ها در راستای افزایش جریان نقدینگی بشمار می­رود. رشد و ادامه فعالیت بانک ها نیازمند منابع مالی است که تامین این منابع معمولاً با محدودیت همراه است . (کوهن و توماس، 2006، ص 12)

    ایجاد و توسعه روز افزون بنگاه های اقتصادی نیازمند تامین منابع مالی قابل ملاحظه است که اغلب از عهده موسسین خارج می باشد. بازار سرمایه برای بانک ها این امکان را فراهم می آورد که منابع مالی مورد نیاز خود را از طریق عرضه اوراق بهادار تامین نمایند. بعبارت دیگر بازار سرمایه به صورت مسیری جهت انتقال منابع از پس انداز کنندگان به مصرف کنندگان منابع مالی عمل می­نماید و ازطریق فراهم آوردن سرمایه مورد نیاز بنگاه های اقتصادی و تخصیص بهینه منابع، نقش عمده­ای در اقتصاد کشورها ایفا می­کند. مدیران با استفاده از منابع به دست آمده در جهت بقاء و رشد سازمان خود تلاش میکنند. این درحالی است که شرایط رقابتی شدید، بحران های مالی، اقتصادی، سیاسی و الزامات مالکیتی و قانونی، بانکها را بر آن داشته تا منابع بیشتری را خواستار شده وگاه منابع حاصل از نتایج عملیات واحد اقتصادی را نیز که متعلق به مالکان است، درون واحد اقتصادی مجدداً سرمایه گذاری نمایند. (رحمانی، 1385، ص 26)

    مفهوم عملکرد، با کارایی و اثربخشی تعریف شده است، چون اثربخشی بیانگر میزان دستیابی به اهداف است و کارایی به این موضوع اشاره دارد که منابع از نظر اقتصادی، چگونه برای کسب هدف بکار رفته­اند و می­توان آنها را دو بعد مهم عملکرد دانست. یعنی هم علل داخلی (کارایی)و هم علل خارجی( اثربخشی) برای بخش­های خاص عملکرد، می­توانند وجود داشته باشند و از اینرو، عملکرد تابعی از کارایی و اثربخشی فعالیتهای صورت گرفته است. (کراس و همکاران، 2009، ص27) چارچوب متداول برای روش­های مختلف تامین مالی معمولاً عبارتند از: استقراض، جریان نقدینگی، استفاده از سهام رایج . (کوهن و توماس، 2006، ص 3)

    طبق مدل براور(2008) بهبود عملکرد بانکها شامل مؤلفه­های مدیریت ریسک، بهینه گزینی، تجهیز منابع پولی، شاخص های CAMEL می باشد .

    بانک ها تا زمانی که برای بقا تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر را سرلوحه فعالیت خود قرار می‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می­توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب، ایجاد کرد. روش­های مختلف تأمین مالی به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمانها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید. ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیز نیاز دارد. (بیگلر، 1384، ص25)

    متأسفانه در ایران به دلیل توسعه نیافتگی بازارهای مالی از یکسو و فقدان بستر مناسب نهادی و قانونی لازم در این حوزه، بانک­ها تا کنون قادر به بهره گیری مناسب از امکانات بهینه روش­های تأمین مالی نبوده اند. بنابراین اگر مخارج سرمایه گذاری با ارزش فعلی خالص مثبت بیش از جریانات نقدی داخلی باشد، بانک ممکن است سرمایه گذاری­ها را بدلیل اجتناب از انتشار اوراق بهادار پرریسک برای تامین مالی کنار بگذارد. (بونن و همکاران، 2008، ص13)

    رشد سریع بانکها به همراه واگذاری برخی از وام­ها به بانک­ها، موجب افزایش شدید نیازهای مالی بانکها شده است. بانک­ها بخشی از این نیاز را از طریق مالیات­های محلّی، وجوه انتقالی از بانک مرکزی و دیگر منابع درآمدی شان برآورده می­کنند. اما این منابع درآمدی نمی­تواند تمام نیازهای سرمایه گذاری را پوشش دهند. از این رو بررسی رابطه تأمین مالی با جریان نقدینگی بانکها ضروری بنظر می­رسد. (رحمانی، 1385، ص140)

    بنابراین، در این پژوهش این سوال مهم مطرح می­گردد که آیا روش­های تأمین مالی بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی تأثیرگذار است؟ و کدام روش تأمین مالی بیشترین تأثیر را در عملکرد کارکنان شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی دارد؟

     

     

    1-3 ضرورت واهمیت تحقیق

    اهمیت تأمین مالی در رشد اقتصادی بانک همواره از مباحث کلیدی در اقتصاد توسعه است.  پژوهشهای انجام گرفته،مزایایی را برای تفکر استراتژیک و تعهد عمیق به فرایند قایل است،

    1- سطوح مختلف مدیریت سازمان را در تعیین اهداف، هدایت و راهنمایی می کند.

    2- شناسایی و پاسخگویی به موج تغییرات،فرصتهای جدیدوتهدیدات درحال ظهور راتسهیل می کند.

    3- منطق مدیریت را در ارزیابی نیاز به سرمایه و نیروی کار تقویت می سازد.

    مزایای فوق به سازمانها، توانایی آن را میبخشد که بجای آنکه صرفاً پاسخگوی نیروهای رقابتی بوده و در مقابل شرایط متغیر حاکم برخود واکنش نشان دهند، خود برآنها تأثیر گذارند و این موضوعات ضرورتهای خاص انجام این پژوهش می باشد.

    1-4 اهداف تحقیق

    1-4-1 هدف کلی

    - بررسی و شناسایی تأثیرگذاری روش­های تأمین مالی بر بهبود عملکرد در شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی

    1-4-2 اهداف جزئی

    - تعیین تأثیر استقراض بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی

    - تعیین تأثیر جریان نقدینگی بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی

    - تعیین تأثیر استفاده از سهام رایج بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی

     

     

    1-5 فرضیه های پژوهش

    1-5-1 فرضیه اصلی

    روش­های مختلف تأمین مالی بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی تأثیرگذار است.

    1-5-2 فرضیه های فرعی

    - استقراض بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی، تأثیرگذار است.

    - جریان نقدینگی بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی، تأثیرگذار است.

    - استفاده از سهام رایج بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی، تأثیرگذار است

    1-6 تعاریف واژه ها و اصطلاحات

    1-6-1 تعاریف نظری

    1-6-1-1 تأمین مالی

    تامین مالی یا فاینانس، یعنی تهیه منابع مالی و وجوه برای ادامه فعالیت شرکت و ایجاد و راه اندازی طرح های توسعه و درآمدزای این واحدهای اقتصادی .تامین مالی عمدتا از طریق انتشار سهام، فروش اوراق قرضه و وام و اعتبار صورت می گیرد. (خضرا، 1385، ص17)

    1-6-1-2 استقراض

    استقراض بعنوان مهمترین درمد غیرمالیاتی دولتها در نظام مالی و بودجه بندی عمومی است که نقش بسیار مهمی را بعهده دارد. واژه استقراض، پدیده­ای است قدیمی که قدمت آن شاید ­به تاریخ زندگی اجتماعی بشر برگردد. استقراض به معنی استفاده از ظرفیت­های پس­انداز جامعه و به کار انداختن آن درججتأمین نیازهای مالی و یا در راه پیشرفت اقتصادی است. بعبارت دیگر کلیه وام­ها و قرضه­های دولتی از بانک مرکزی و بانک­ها و سازمانهای تجاری و مردم کشورها و همچنین وام­های دریافتی از کشورهای خارجی است. (ابراهیمی، 1386، ص25)

    1-6-1-3 جریان نقدینگی

    جریان نقدینگی در علم اقتصاد به ورود و خروج نقدینگی در یک تجارت، کسب و کار پروژه صنعتی و یا اقتصادی گفته می­شود. جریان نقدینگی معمولاً در یک دوره زمانی محدود محاسبه می­شود. باآنکه روش استاندارد محاسبات مربوط به هزینه و درآمد در یک سامانه حسابداری است.ولی مفاهیم حسابداری، اغلب نشاندهنده واقعیتهای اقتصادی آن سامانه نیستند.(تحویلداری، 1386، ص12)

    1-6-1-4 استفاده از سهام رایج

    در این روش تأمین مالی از طریق سرمایه (سهام)، سرمایه گار مالک شرکت می­شود. در ادامه به ضمن اینکه مخاطره تقسیم می­شود، درآمدهای بالقوه آن نیز تقسیم می­گردد. در واقع سهام رایج نشان برخی از منابع رایج تأمین سرمایه از طریق سهام اشاره می­شود. این واحد تجاری، حقوق مالی صاحب یا صاحبان یک واحد انتفاعی نسبت به دارایی­های واحد است که از جمع دارایی­های آن به مبلغ آن از طریق کسر جمع بدهی به دست می آید. (حسینی، 1388، ص35)

    Abstract

    The main purpose of this study was to investigate the impact of financing methods and prioritize improving performance Qvamyn is selected branches of the bank. The study sample included all employees of selected branches Qvamyn Bank Markazi province in 1393 , That number is 147 .The community of farmers and Morgan table 107 as the sample group was selected stratified sampling relative . The descriptive survey method was selected branches .  Data collection , the researcher made questionnaire on the impact of financing methods to improve performance of bank employees. Reliability and validity of the finance professors and experts in the field were validated questionnaire using Cronbach's alpha is 0.81 . Using spss software using descriptive statistics and inferential statistics , data analysis and results The " debt " , " cash flow " and "Use common stock " on improving employee performance Qvamyn selected branches of Bank Markazi effective .

    Key words : methods of financing, borrowing , cash flow , use common stock

  • فهرست:

    چکیده 1

    فصل اول: کلیات پژوهش

    1-1 مقدمه. 3

    1-2 بیان مسئله. 4

    1-3 ضرورت واهمیت تحقیق.. 8

    1-4 اهداف تحقیق.. 8

    1-4-1 هدف کلی.. 8

    1-4-2 اهداف جزئی.. 8

    1-5 فرضیه های پژوهش... 9

    1-5-1 فرضیه اصلی.. 9

    1-5-2 فرضیه های فرعی.. 9

    1-6 تعاریف واژه ها و اصطلاحات... 9

    1-6-1 تعاریف نظری.. 9

    1-6-1-1 تأمین مالی.. 9

    1-6-1-2 استقراض.... 9

    1-6-1-3 جریان نقدینگی.. 10

    1-6-1-4 استفاده از سهام رایج.. 10

    1-6-1-5 بهبود عملکرد. 10

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    1-6-2 تعاریف عملیاتی.. 11

    1-6-2-1 تأمین مالی.. 11

    1-6-2-2 استقراض.... 11

    1-6-2-3 جریان نقدینگی.. 11

    1-6-2-4 استفاده از سهام رایج.. 11

    1-6-2-5 بهبود عملکرد. 11

    فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

    2- ادبیات پژوهش... 13

    2-1 بخش اول: روش های تأمین مالی.. 13

    2-1-1 انواع روشهای تامین مالی.. 13

    2-1-1-1 انواع روشهای تامین مالی داخلی.. 14

    2-1-1-2 روشهای تامین منابع مالی کوتاهه مدت... 14

    2-1-1-3 انواع روشهای مالی تأمین مالی خارجی.. 15

    2-1-1-4 روشهای قرضی (استقراضی) 15

    2-1-1-4-1 فاینانس... 16

    2-1-1-4-2 یوزانس... 17

    2-1-1-4-3 خطوط اعتباری.. 17

    2-1-1-4-4 وامهای بین المللی.. 18

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    2-1-1-5 روشهای غیر قرضی (سرمایه گذاری) 18

    2-1-1-6 منابع داخلی تأمین مالی.. 19

    2-1-1-7 منابع خصوصی تأمین مالی.. 19

    2-1-1-8 منابع تأمین مالی از طریق سرمایه و سهام. 20

    2-1-2 نقش و جایگاه مالی در تأمین مالی بانک ها 20

    2-1-2-1 سرمایه و سرمایه‌گذاری.. 22

    2-1-2-2 نقش سرمایه در رشد و توسعه. 23

    2-1-2-3 اهمیت پس‌انداز در تشکیل سرمایه. 25

    2-1-2-4 عوامل مؤثر بر پس‌انداز 26

    2-1-2-3-1 توزیع درآمد. 27

    2-1-2-3-2 رشد درآمد سرانه. 27

    2-1-2-3-3 تورم 28

    2-1-2-3-4 نرخ بهره 29

    2-1-2-5 پویایی راهبر و توسعه. 29

    2-1-3 نقش و جایگاه نظام مالی در تأمین مالی.. 30

    2-1-3-1 مروری بر ساختار بازار مالی.. 32

    2-1-3-1-1 سیستم مالی.. 32

    2-1-3-1-2 بازار مالی.. 33

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    2-1-3-2 ساختار بازار مالی در یک نگاه ساده 35

    2-1-3-2-1 بازار پول. 35

    2-1-3-2-1-1 بانک... 37

    2-1-3-2-1-2 بازار سرمایه. 38

    2-1-3-2-2 بورس اوراق بهادار. 42

    2-1-3-2-3 بازار تأمین اطمینان. 44

    2-1-3-2-3-1 بیمه. 45

    2-1-4 بررسی نقش و جایگاه اوراق بورس بهادار در تأمین مالی بانکها 46

    2-2 بخش دوم: بهبود عملکرد. 48

    2-2-1 مفهوم عملکرد بانک... 49

    2-2-1-1 فناوری اطلاعات و ارتباطات... 51

    2-2-1-1-2 مهارتهای نیروی انسانی.. 51

    2-2-1-1-3 تنوع خدمات بانکی.. 51

    2-2-1-1-4 کیفیت خدمات بانکی.. 52

    2-2-1-1-5 رضایت مشتریان از کارکنان بانک... 53

    2-2-1-1-6 مطلوبیت محیط داخلی بانک... 53

    2-2-1-1-7 مطلوبیت محل استقرار مکانی بانک ها ومؤسسات مالی.. 54

    2-2-2 استفاده از شاخصهای CAMEL. 54

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    2-2-2-1 کفایت سرمایه 55

    2-2-2-2 کیفیت داراییها 55

    2-2-2-3 کیفیت مدیریت 55

    2-2-2-4 درآمدها 56

    2-2-2-5 نقدینگی.. 56

    2-2-3 مدیریت ریسک... 57

    2-2-3-1 ریسک اعتباری.. 57

    2-2-3-2 ریسک نقدینگی.. 57

    2-2-3-3 ریسک نرخ سود مالی.. 58

    2-2-3-4 ریسک توانایی.. 58

    2-2-4 بهینه گزینی.. 58

    2-2-4-1 اندازه بانک... 58

    2-2-4-2 کنترل هزینهها 59

    2-2-4-3 ساختار سپردهها 59

    2-2-4-4 بهرهوری کارکنان. 59

    2-2-4-5 اهرم مالی.. 60

    2-2-4-6 توسعه درآمدهای کارمزد. 60

    2-2-4-7 رشد. 61

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    2-3 بخش سوم: چهارچوب نظری پژوهش... 62

    2-3-1 مروری بر ادبیات تئوریک پیرامون نقش سرمایه در رشد اقتصادی.. 62

    2-3-4 تئوری رشد آدام اسمیت... 62

    2-3-5 نظریه سایمون کوزنتس... 63

    2-3-6 نظریه کوزنتس و کلارک.. 64

    2-3-7 نظریه لوئیس... 64

    2-3-8 نظریه روستو. 65

    2-3-7 نظریه کینز. 66

    2-3-7 نظریه ریکاردو. 67

    2-3-8 ساختار نظام مالی بر اساس حوزه عملکرد بازارهای مختلف طبق مدل ریکاردو. 69

    2-3-9 آزمون مدل مکینون شاو  دراقتصاد ایران. 69

    2-3-9-1 نظریات مکینون شاو، استیگلیتز و ساختارگرایان جدید. 73

    2-3-10 نگرش سنتی.. 75

    2-3-11 نظریه میلر و مودیلیانی (M-M) 75

    2-3-12 نظریه میلر- مودیلیانی با اثر مالیات بر شرکت... 76

    2-3-13 تئوری سلسله مراتب گزینه تأمین مالی.. 76

    2-3-14 تئوری ایستا یا پایدار. 76

    2-3-15 تئوری زمانبندی بازار. 77

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    2-3-16 مدل تأمین مالی پویا 77

    2-4 تئوری تحقیق.. 78

    2-5 مدل مفهومی پژوهش... 79

    2-6 بخش پنجم: پیشینه پژوهش... 79

    2-6-1 تحقیقات انجام شده در ایران. 79

    2-6-2 تحقیقات انجام شده در خارج از ایران. 81

    فصل سوم: روش پژوهش

    3-1 مقدمه. 85

    3-2 روش پژوهش... 85

    3-3 جامعه آماری.. 86

    3-4 نمونه و روش نمونه گیری.. 86

    3-5 ابزار گردآوری اطلاعات... 86

    3-5-1 پرسشنامه ی تأثیر روشهای تأمین مالی بر بهبود عملکرد بانک... 87

    3-6 پایایی و روایی.. 87

    3-7 روش تحلیل داده ها 88

    3-7-1 آمار توصیفی.. 88

    3-7-2 آمار استنباطی.. 88

    3-8 قلمرو پژوهش... 89

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    3-8-1 قلمرو موضوعی.. 89

    3-8-2 قلمرو زمانی.. 89

    3-8-3 قلمرو مکانی.. 89

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش

    4-1 مقدمه. 91

    4-2 توصیف داده ها 91

    4-2-1 سن.. 91

    4-2-2 جنسیت... 92

    4-2-2 سطح تحصیلات... 93

    4-2-4 سابقه کار. 94

    4-2-5 توصیف سوالات پرسشنامه. 95

    4-2-5-1 استقراض.... 95

    4-2-5-2 جریان نقدینگی.. 96

    4-2-5-3 استفاده از سهام رایج.. 97

    4-3 تاثیر. 98

    4-4 بررسی نرمال بودن. 99

    4-5. تحلیل نتایج.. 101

     

    فهرست مطالب

    عنوان ........................................................................................................................................ صفحه

    فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

    5-1 مقدمه. 107

    5-2 تفسیر یافته ها 108

    5-3 نتیجه گیری.. 110

    5-4 محدودیت های تحقیق.. 111

    5-4-1 محدودیت هایی که توسط محقق اعمال می شود. 111

    5-4-2 محدودیت هایی که از اختیار محقق خارج می باشند. 112

    5-5 پیشنهاد‌های پژوهش... 112

    5-5-1 پیشنهاد‌های بر گرفته از یافته‌های پژوهش... 112

    5-5-2 پیشنهادات برای انجام تحقیقات آتی.. 113

    منابع. 114

    منابع فارسی.. 115

    منابع لاتین.. 121

    پیوست ها 125

    .

    منبع:

    افرازه، عباس (1386)، مدیریت دانش مفاهیم، مدل ها، اندازه گیری و پیاده سازی، انتشارات دانشگاه صنعتی امی رکبیر، چاپ اول.

    - ابراهیمی زادگان، مجید (1388)"بررسی تاثیر عملیات بانکی بر جلب رضایت مشتریان دربانک ملی ایران "دانشگاه آزاد اسلامی تهران

    - آذر، عادل، مومنی، منصور (1390)، آمار و کاربرد آن در مدیریت، انتشارات سمت، جلد سوم.

    - ابراهیمی، عبد الحمید و همکاران، (1386) .مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، تهران، چاپ دوم. ص 223

    - بهمند، محمد و بهمنی، محمود (1384)، بانکداری داخلی- تجهیز منابع پولی، چاپ یازدهم، تهران: انتشارات موسسه عالی بانکداری.

    - باقری، حسن، (1385) .تحلیل عوامل مؤثر بر سودآوری بانک های تجاری (مطالعه موردی: بانک رفاه)، مجله تحقیقات مالی، شماره 21 .از صفحه 3 تا 26

    - بهمنی، محمد، محمود، (1385)بانکداری داخلی-1(تجهیزمنابع پولی)چاپ چهاردهم، مؤسسه عالی بانکداری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

    - باقری، حسن، (1387) تحلیل عوامل مؤثر بر سودآوری بانک های تجاری (مطالعه موردی: بانک رفاه)، مجله تحقیقات مالی، شماره 21 .از صفحه 3 تا 26

    - بیگلر، کیومرث (1384). بررسی و مقایسه آثار ناشی از روش های مختلف افزایش سرمایه بر بازده سرمایه سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد، دانشگاه الزهرا.

    باقرزاده، سعید، (1388)، "تبیین الگو ساختار سرمایه شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران"، مجله تحقیقات مالی، شماره 6، پاییز و زمستان.

    بهرامفر، نقی، جواد ساعی، (1385)،" ارایه مدل برای پیش­بینی عملکرد (مالی و بازار) شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از اطلاعات مالی منتشره"، مجله بررسی­های حسابداری و حسابرسی، شماره 43.

    - توکل، شهرزاد (1390)، ناتوانی بانکها در ارائه خدمات نوین بانکی، مجله بانک و اقتصاد، شماره 59، بانک مرکزی ایران.

    - تحویلداری، م. (1386) .تحلیل عوامل مؤثر بر جذب مشتری. مجله بانک واقتصاد، شماره 90، ص 44

    - جعفرپور، محمود و فیاضی، مرتضی (1389)، شناسایی و رتبه بندی راهبردهای جذب منابع در شبکه بانکی کشور، دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی.

    - جمشیدی، سعید (1385)، بانکداری اسلامی، چاپ پنجم، تهران: انتشارات شکوه اندیشه.

    - حسینی، مقدم مریم السادات، (1388). بررسی امکان سنجی استقرار بانکداری الکترونیکی در نظام بانکی کشور از دیدگاه مدیران و کارکنان خبره بانکی، نشریه علمی تخصصی روند، بانک مرکزی ایران. شماره های 40

    - حسینی، حسن، (1390). جایگاه تبلیغات بازرگانی در شبکه بانکی کشور. فصلنامه بانک صادرات. شماره 19

    - خاوری، م، (1389). ابهام در رعایت حقوق شهروندی توسط بانک ها.جهان نیوز.

    - خضرا، ن، (1385) .بررسی عوامل موثر بر تجهیز منابع مالی کشور. روزنامه سرمایه. شماره 351. ص 6

    - دولت آبادی، میر کریم (1389). بررسی تأثیر شیوه های مختلف تأمین مالی (منابع خارجی) بر قیمت و بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه مازندران

    - روستا، احمد، ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید. (1390). مدیریت بازاریابی، چاپ پنجم، تهران، انتشارات سمت

    - رمضانی، ع. (1385). بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانک سپه استان گلستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه مازندران

    - رسول اف، (1384). سیستم سنتی بانکی، تکاپوی پرداخت هزینه های ورود به تجارت جهانی را نخواهد کرد، دوهفته نامه15-16 شهریور، صص 14، برزگر سال بیست و ششم، شماره 941

    - رازانی، بختیار (1386)، "بررسی روش های جدید وموثر بر جذب منابع مالی در شعب بانک تجارت استان لرستان "دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اصفهان

    - رحمانی، تیمور؛(1390). تحلیلی از تشکیل سرمایه در ایران و تخمین تابع سرمایه گذاری، رساله کارشناسی ارشد، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران،

    - رمضانی، ع. (1385). بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانک سپه استان گلستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه مازندران

    - رازانی، ب. (1388) بررسی ومعرفی روش های جدید و مؤثرجذب منابع مالی درشعب بانک تجارت استان لرستان .پایان نامه کارشناسی ارشد.، دانشکده علوم پایه، دانشگاه آزاد واحد خوراسگان.

    - رحمانی، محمود ( 1385). تأثیر روش های تأمین مالی (وام های بلند مدت و انتشار سهام عادی) بر روی قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

    - رودپشتی، فریدون (1384). ارزیابی آثار شیوه های افزایش سرمایه بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه مدیرساز 17: 79-88

    رضاییان، ساسان، کاوه مهرانی، غلامرضا کرمی، (1390)، " تأثیر ویژگی­های شرکت­ها بر ساختار سرمایه (اهرم مالی) "، مجله بررسی­های حسابداری و حسابرسی، سال یازدهم، شماره38.

    - زری بافت، مهدی (1388)، بانکداری نوین ضرورتی در خردنگری بانکداری، مجله تازه های اقتصاد، شماره 102، بانک مرکزی ایران.

    - زریباف، مهدی (1391)، بانکداری نوین ضرورتی در خردنگری بانکداری، مجله تازه های اقتصاد، شماره 102، بانک مرکزی ایران.

    - زمانی فراهانی، مجتبی (1388)، پول، ارز و بانکداری، انتشارات ترمه.

    - شمش عالم، حسام (1385). تأثیر افزایش سرمایه بر بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران

    - شکری، طالب (1387)"بررسی علل انحراف منابع تخصیص یافته بانک هااز برنامه ارائه شده توسط بانک مرکزی "مرکز آموزش مدیریت دولتی

    - شاکری، عباس؛ خسروی، حسن (1388)، " آزمون نظریه مکینون شاو دراقتصاد ایران " فصلنامه پژوهشهای اقتصادی شماره ١٤.

    - شیرسوار، حمیدرضا؛ هدبه لمر، سارا. (1386)، ارزیابی عوامل مؤثر در جذب منابع بانکی کشور (مطالعه موردی بانک سامان استان گیلان)

    - صفاییان، میترا، ونوس، داور (1389)، روش های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانک های ایرانی، انتشارات نگاه دانش.

    - ضیایی، حسینعلی، (1387). حداقل دریافتی بازنشستگان، 300 هزارتومان، پایگاه اطلاع رسانی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی.

    - عبدالباقی و همکاران. (1386)، بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب. مجله مدیریت صنعتی.شماره 7. صفحه 83 تا 104

    عابدی، ایرج، سجاد، نوروش (1388)، " رابطه بین شیوه­های تأمین مالی و درصد تغییرات هزینه سرمایه در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران "، مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان، شماره 3، سال هفدهم.

    فهیم نژاد، سید رضا، محمد علی آقایی، (1390)، "نق«نقش استقراض (اهرم مالی) در سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران»"، مجله بورس. ش 39، انتشارات سازمان بورس اوراق بهادار تهران.

    - فاطمی نوش آبادی، ج، (1387)، بانک رفاه در یک نگاه .پورتال جامع اطلاع رسانی بانک و اقتصاد کشور .

    - فرجی، یوسف. (1387) .پول، ارز و بانکداری، چاپ دوم، شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.

    - کاتلر، ف و آرامسترانگ، گ، ترجمه علی پارسائیان (1389)، اصول بازاریابی، چاپ اول تهران : انتشارات دبستان.

    - گیلانی نیا، شهرام و احمدی راد، علی (1389)، ارزیابی موثر بر تجهیز منابع بانک ها، پایان نامه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه آزاد رشت.

    - میرمحرابی، هادی (1388). بررسی رابطه بین افزایش سرمایه و بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه شهید بهشتی.

    - مغویی نژاد، ح. (1387). بررسی عوامل مؤثر برافزایش میزان سپرده گذاری مشتریان در شعب بانک تجارت شهرستان رفسنجان (از دیدگاه مشتریان). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه آزاد واحد کرمان.

    - مبصر، داریوش (1388)، نکاتی پیرامون تعدیل نرخهای بهره بانکی؛ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اداره اقتصادی و دارایی، شماره ٤و ٥.

    - موسویان، عباس(1388)، "بانکداری اسلامی"، چاپ سوم، تهران: انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ایران.

    - محمدی، اسماعیل (1385)، "مشتری مداری وتکریم ارباب ورجوع "انشارات رسا

    - محسن خان و عباس میرآخور (1380)، مطالعات نظری در بانکداری اسلامی، ترجمه دکتر محمد ضیائی بیگدلی، موسسه بانکداری ایران، ص 54.

    - نوروش، ایرج (1389)، "فرهنگ حسابداری نو روش"، چاپ سوم، تهران: انتشارات ایمان.

    - ونوس، داور و صفاریان، میترا، (1385)، روشهای کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی، چاپ سوم، تهران، انتشارات نگاه دانش .

    - هفرنان، شلاک، ترجمه علی پارسائیان و علیرضا شیرانی (1385)، بانکداری نوین در تئوری و عمل، چاپ سوم، تهران.

    - هدایتی، علی اصغر، کلهر، حسن، سفری، علی اصغر و بهمنی، محمود (1388)، عملیات بانکی داخلی، تخصیص منابع، چاپ نهم، تهران: انتشارات موسسه عالی بانکداری.

    - هفرنان، شلاک، ترجمه علی پارسائیان و علیرضا شیرانی (1385)، بانکداری نوین در تئوذی و عمل، چاپ اول، تهران: انتشارات بانک سپه.

    - یزدانی دهنوی، محسن. (1386). مولفه های موثر بر موفقیت بانک ها و موسسات مالی در تجهیز منابع پولی. مجله مدیرساز،. شماره 17، صفحه 65 تا 78

    - یحیی زاده فر، محمد (1389). بررسی اثر انتشار حق تقدم بر بازده سود سهام در بازار اوراق بهادار تهران. مجله علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران. 15: 129-146

    منابع لاتین

    - Aydoganalati, C. (2010). How Sensitive Is Investment to Cash Flow When Financing Is Frictionless?. The Journal of Finance. Vol. LVIII. NO2.

    - Abhiman Das, Subhash C. Ray, Ashok Nag.(2009)."Labor-use efficiency in Indian banking: A branch -level analysis", Omega, Vol.37, Issue 2, April 2009, pp 411-425

    - Akinci serkan, Safak Aksoy, Eda Atilgan. (2004).”Adoption Of Internet Bankijng Among Sophisticated Consumer Segments In An Advanced Developing Country” ,International Journal Of Bank Marketing, Vol.22,No.3,Pp.212-232.

    - Andrew, Kenneth ;(2007) “The Bank Marketing Hanbook; Cambrige: Woodhead_ faulkner.

    - Alicia M. Robb, David T. Robinson, (2009), “The Capital Structure Decisions of New Firms”, Kauffman/Cleveland Federal Reserve Bank Entrepreneurial Finance Conference for Helpful Comments on an Earlier Draft, Feb 11.

    - Bradshaw, T. M, Scott, A. R. and Richard, G. S. (2006). The Relation between Corporate Financing, Analytic's Forecasts and Stock Returns. Journal of Accounting and Economics, 42: 53-85.

    - Bowen, R., Burgstahler, D., and Daley, L. (2008). Evidence on the relationships between earnings and various measures of cash flow. The Accounting Review, 61 (2):713-725.

    - Barth, M., Cram, D., and Nelson, K. (2008). Accruals and the prediction of future cash flows. The Accounting Review, 76 (1): 27-58.

    - Cohen, D. A and Thomas, Z. L. (2006). Weighing the Evidence on the Relation between External Corporate Financing Activities, Accruals and Stock Returns. Journal of Accounting and Economics, 42: 87–10

    - Chu, Yongqiang,(2010), "Optimal Capital Structure, Capacity Choice and Product arket Competition", Moore School of Business, University of South Carolina, Columbia, March 16.

    -Chen,T.y.(2008).Critical Success factors for varios strategies in the banking industry.internation journal of bank marketing,17(2),81-91.

    - Dilip K.Das; 2008. "Emerging Market Economies: Financial Liberalization Endeavors and Their Impact" ;Tronto;Canada.

    - De Brower, Joseph. Interprise .,(2007) "Miner Reveals Hidden Patterns".09.11, on line,.09.14.

    - Elisabeth Springler; 2009., "Financial Liberalization and Employment Effects: The Case of Greece"; University of Economics and Business Administration Vienna; Department of Public Economy;.

    - Francois Crouzet; 2005.,"Capital Formation In The Industrial Revolution"; Debates in Economic History.

    Fugitak, Matsuno. T, (2010),"Financing the New Economy Firm in Today Japan, Bank of Japan ", Financial Market Department (Working Paper) 11.

    - Jakson, chris. (2009) "History and Chalenges of Database Marketing"..09.11.

    - Keynes, M. E. ; (2008),Group Dynamics: The Psychology of Small Group Behavior; 3rd Ed. , New York: McGraw-Hill.

    - Kuznets .h & Clark Stephen. P, (2004), "Organization behaviour: concepts, controversies, and applications", prentice hall in international

    - Lorek, K. S. and Willinger, G. L. (2009). Time series versus crosssectionally derived predictions of future cash flows. Advances in Accounting, 25:11-27.

     - Lewis Linda (2005); "Areview of literature of employee empowerment " ; Empowerment in Organization; Vol. 5 , No. 4, P. 202*

    - Littrell. Romie. F, (2007). “I Mckinnon-Shaw USA majanduse theories test”, Teataja Majandus Uuringud Vol. 31, PP 87-110.

    - Murray Z. Frank and Vidhan K. Goyal, (2010), "Capital Structure Decisions, which Factor are Reliably Important?". Murray, Z Frank, and K. Goyal, Vidhan, (2005) , Trade-off and Pecking Order Theories of Debt", Working Paper, University of Minnesota and Hong Kong University of Science and Technology.

    - Modigliani and Miller.M, June (2008), "The Cost of Capital Corporate Finance and the Theory of Investment", American Economic Review.

    - Malcolm F.Mepberson and Tzvetana Rakovski; 2006., "Financial Deepening and Investment in Africa: Evidence From Botswana and Mauritius"; Development Discussion Paper, No 727;.

    - P.Agrawal; 2007.”Interest Rate and Investment Level: An Empirical Evaluation of mckinnon, Stiglitz and Neo-Structaralist Hypotheses"; Institute of Economic Growth; University Enclave; .

    - P.Agrawal; 2004.,"Saving, Investment and Growth In South Asia"; Indira Gandhi Institue of Development Research.

    - Reuven Glick; 2009"Capital Controls and Exchange Rate Instability in Developing Economies";Economic Research Department; Federal Reserve Bank of Sanfrancisco.

    - Rostow, John R. et al. ;(2006) Managing Organizational Behavior; Fifth ed. , New York: John Wiley & Sons inc.

    - Ricardo. G (2007) "Dynamic Theory of Leadership and Team Effectiveness", personal and human resource management, Vol. 14, pp: 253-305.

    - Stein Rosen Mesopotamian. (2008). " Creation and innovation in educational organization " , Tehran : special media.

    - Simon Kuznets, (2009) "The impact of teamworking on the knowledge and attitudes of final year dental students". British Dental Journal. London: Vol. 206, Iss. 3; pp: 163.

    - Sylvie Laforet, Xiaoyan Li, (2008).”Consumers, Attitudes Towards Online And Mobile Banking In China” ,International Journal Of Bank Marketing,Vol. 23,No.5,Pp.362-380.

    - Shin Young Cheol; 2008"An Autoregressive Distributed Lag Modelling Approch to Cointegration Analysis"; University of Cambridge;.

    - Soteriou, A. C and Zenios, S.A, (2008) "Efficiency, profitability and quality in the provisison of banking" Department of Business Administration, University of Cyprus, working papers

    - Singhal, Sajiv; (2008) ., "Internet Banking- The Second Wave", New delhi: tata megraw-hill publishing company limited.

    - Timossi Luciana Da Silva; (2008). pedroso Bruno; Francisco Antonio Carlos de & pilatti Luiz Bolton. (2008). Evaluation Of Quality Of Work Life: An Adaptation From The Walton’s Qwl Model, Xiv International Conference On Industrial Engineering And Operations Management The Integration Of Productive Chain Wit An Approach To Sustainable Manufacturing. Rio De Janeiro, Brazil, 13 To 16 October – 2008.

    - Yong-Chin Liu, Jung-Hua Hung.(2006)" Services and the long-term profitability in Taiwan's banks", Global Finance Journal, Vol .17, Issue 2, December 2006, pp 177-191

    - Willem Naude; 2007"Financial liberalization and Interest Rate, Risk Management In Sub-Sahran Africa"; University of Oxford, Center For The Study of Africa Economies.

    - Zhe Zhang, Jie Cai, (2009) , "Capital Structure Dynamics and Stock Returns ", Drexel University LeBow College of Business Department of Finance , Singapore Management University Lee Kong Chain School of Business.

    .


موضوع پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, نمونه پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, جستجوی پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, فایل Word پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, دانلود پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, فایل PDF پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, تحقیق در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, مقاله در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, پروژه در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, پروپوزال در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, تز دکترا در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, مقالات دانشجویی درباره پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, پروژه درباره پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, گزارش سمینار در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی, رساله دکترا در مورد پایان نامه بررسی تأثیر روش های مختلف تأمین مالی و الویت بندی آن ها بر بهبود عملکرد شعب منتخب بانک قوامین استان مرکزی

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری(M.A) چکیده رشد انفجاری بازارهای مالی جهان رقابت را میان موسسات سرمایه گذاری بوجود اورده است و به منظور دستیابی به نتایج بهتر سرمایه گذاری موسسات سرمایه گذار باید پیش بینی هایی رادر مورد تصمیمات خود اتخاذ کنند از جمله مهمترین مساله مطرح شده در زمینه مدیریت مالی اطمینان بخشیدن به سرمایه گذاری حقیقی وحقوقی است یکی از مسائلی که می تواند به ...

پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش: تحول چکیده : هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک ها است. جامعه آماری تحقیق ، مدیران شعب بانک های (سامان ، سپه ، تجارت) استان گیلان است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده از بین آنها نمونه گیری انجام شد. جمع آوری اطلاعات در خصوص متغیر هوش هیجانی با استفاده از ...

                       گروه مديريت پايان نامه براي دريافت درجه کارشناسي ارشد M.A.” شهريور 1391 چکيده بانک ها يکي ازنهادها

پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مالی چکیده: فن آوری اطلاعات با به میدان آوردن تجارت الکترونیک[1] باعث بروز نوعی تحول اساسی در مبادله کمی اطلاعات بازرگانی و محصولات و خدمات مورد نیاز شده است.از اهدافی که فن آوری اطلاعات دنبال می کند،کاهش هزینه ها، هوشمندی رقابتی[2]، پاسخگویی سریع نسبت به محیط و رقبا و توانایی این که مشاغل مختص یک شغل را به ...

پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی چکیده: در دنیای متلاطم و متغیر کنونی تنها چیزی که تغییر نمی کند ، تغییر است . در دنیای کسب و کاری که به طور فزاینده تحت الشعاع سه واژه مشتری ، رقابت و تغییر ، هدایت می شود، شرکت ها در جستجوی راه حلّی برای مشکلات کسب و کار خود هستند،بر اساس ادبیات و اطلاعات موجود از شرکت های مؤفّق دنیا چنین برداشت ...

چکیده: هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین حساسیت جریان نقدی نامتقارن و نگهداشت وجوه نقد در شرکت‌ها، با تاکید بر محدودیت‌های مالی است. این پژوهش از نوع مطالعه کتابخانه‌ای و تحلیلی- علی بوده و مبتنی بر تحلیل داده‌های تابلویی (پانل دیتا) است. در این پژوهش اطلاعات مالی 112 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی دوره زمانی 1387 تا 1390 بررسی شده است (448 شرکت - سال). برای ...

پایان‌نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد «M.A.» رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مالی چکیده: مدیریت سرمایه در گردش نقش مهمی را در عملکرد بهتر شرکت‌ها بازی می‌کند. لذا تعیین سیاست‌های مناسب در این جهت می‌تواند تأثیر بیشتر و بسزائی داشته باشد. چراکه هرچه عملکرد شرکت‌ها بهتر گردد ارزش آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. از این رو می‌تواند گفت ثروت سهامداران نیز افزایش پیدا خواهد کرد. تحقیق ...

پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مالی چکیده مسأله اصلی تحقیق: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در جهت‌گیری تصمیمات استراتژیک آتی آن‌ها نقش اساسی دارد و به دلیل اهمیت این موضوع، تحقیق حاضر به آن می‌پردازد. هدف اصلی تحقیق: هدف این تحقیق ارزیابی عملکرد مالی بانک‌‌ها با استفاده از روش‌های غیرپارامتری(تحلیل پوششی داده‌ها) در بانک کشاورزی استان اردبیل ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده تحقیق: هدف از این تحقیق بررسی ارزش نهایی وجه نقد برای سرمایه گذاران و بررسی رابطه انعطاف پذیری مالی با ساختار سرمایه و همچنین تاثیر انعطاف پذیری بر تصمیمات ساختار سرمایه است. در این تحقیق از اطلاعات 94 شرکت طی 6 سال از سال 83 تا 88 برای شرکتهای تولیدی مورد آزمون قرار گرفت. آزمون فرضیات بر مبنای روش پانل می باشد روش ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته : حسابداری چکیده هدف این پژوهش؛ بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته با عملکرد شرکت ها است. در این پژوهش اطلاعات مالی 125 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی دوره زمانی سال های 1386 تا 1391 بررسی شده است. نتایج این تحقیق نشان داد که بین معیارهای عملکرد مدیریتی شرکت با معاملات با اشخاص وابسته رابطه معناداری وجود ...

ثبت سفارش