پایان نامه طراحی سایت اخبار

مشخص نشده 1 MB 26675 60
مشخص نشده مشخص نشده مهندسی کامپیوتر
قیمت قبل:۶۲,۲۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۳,۱۰۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • پایان نامه مقطع کاردانی

    رشته کامپیوتر

    سال 1386

    چکیده

     

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی دسترسی به اخبار به جز از طریق رسانه های جمعی از طریق سایتهای اینترنتی نیز ممکن شده است. آنچه که ملاحظه می نمائید، جزئیات یک سایت اخبار است که در محیط ASP.NET  و  با زبان برنامه نویسی Visual Basic می باشد . بانک اطلاعاتی این نرم افزار در محیط SQL Server طراحی شده است.

    مدل داده ها، ارتباط بین جداول طراحی شده را نشان می دهد، و جزئیات هر جدول و ستونهای آن نیز بیان شده است.

    در این نرم افزار اخبار از بانک اطلاعاتی به درون سایت آورده می شود ، و دسته بندی اخبار صورت می گیرد، بدین گونه که هر اخبار در زمینه خبری مربوطه قرار می گیرد. اخبار  روزانه بهنگام سازی یا به قولی Up to Date می شوند.

    کاربر میتواند با عضو شدن در سایت بعد از Login شدن اخبار موجود در زمینه خبری مورد علاقه خود را مشاهده نماید.

    همچنین این سایت قابلیت نمایش پربیننده ترین اخبار با ذکر  تعداد بینندگان را در صفحه اول خود دارد.

    آمار مربوط به بازدید سایت به صورت روزانه و هفتگی نمایش داده می شود.

    فصل اول: مقدمه

    مقدمه

    نخستین روزنامه که حاکی از سرآغاز نوآوری در جامعه سنتی است حدود 72 سال قبل از مشروطه منتشر شد اگر چه درباره روز تولد و تاریخچه دقیق اولین روزنامه فوق که با سردبیری میرزا صالح شیرازی کازرونی منتشر شده اطلاع زیادی در دست نیست جز این که به تقریباً در طی چند جمله گفته شود که نخستین روزنامه ایران تحت عنوان کاغذ اخبار و به فرمان محمد شاه منتشر شده است و نخستین شماره در 25 محرم 1253 انتشارات یافته است. روزنامه وقایع اتفاقیه از زمان ناصرالدین شاه و به سردبیری وزیرنظر امیرکبیر منتشر شد و بعدها با تغییراتی به اسم‌های ایران سلطانی و ایران مواجه شد و اکنون نیز ادامه دارد.

    اما با پیشرفت های روزافزون علوم و تکنولوژی و گسترش اینترنت علاوه بر کاغذ، صفحات اینترنتی نیز با ارایه اخبار و وقایع وارد عرصه شدند؛ به نحوی که به تدریج سایتهایی تنها با هدف اطلاع رسانی ایجاد شد و حتی شبکه ها و روزنامه ها نیز اقدام به راه اندازی سایتهای خبری نمودند که بدین طریق علاوه بر مشتریان کاغذی و بصیری خود، مشتریان آن لاین نیز بدست آورند.

    سایت طراحی شده مورد نظر نیز با هدف در اختیار قرار دادن اخبار به کاربر و به روز نمودن آنها و همچنین جمع آوری اخبار از منابع خبرگزاری ایجاد شده است.این سایت با اتصال به بانک اطلاعاتی و و گرفتن خبر از آن و نمایش اخبار در صفحات سایت به صورت زمینه ای اجرا میشود.

    آنچه که شما در این مجموعه مشاهده می نمایید شامل فصلهای گوناگونی از ابتدای تجزی و تلیل تا طراحی و راه اندازی سایت می باشد.

    در فصل دوم که به تجزیه و تحلیل و طراحی سایت پرداخته در آن مسئله شرح داده شده و قابلیتها و ویژگیهای آن بررسی شده است.همچنین در این فصل کاربران و امتیازات آنها مشخص گردیده شده است. در قسمت معرفی صفحات سایت به معرفی Web Page های ایجاد شده که پنج صفحه با پسوند.aspx  و یک صفحه با پسوند  .master است، پرداخته شده و همچنین در این قسمت درخت ارتباطات میان صفحات و اجزای استاتیک و دینامیک تبیین گشته و نام سایت و علت نام گذاری آن بیان شده است.

    در فصل سوم مستندات نرم افزار به بررسی بانک اطلاعاتی که در محیط SQL Server طراحی شده است و مدل داده ها (ER-Diagram) و فرهنگ داده ها پرداخته شده است.

    در چهارمین فصل این مجموعه اطلاعاتی در مورد ASP.Net ،

      Visual Studio.Net، VB.Net ، و نحوه ساخت صفحات سایت با استفاده از Visual Studio.Net و در محیط ASP.Net داده شده است. همچنین در این بخش میتوان اطلاعاتی در مورد Web.config و Global.asax بدست آورد. اینکه این سایت چگونه با بانک اطلاعاتی خود ارتباط برقرار کرده و چگونه این اطلاعات در صفحه نشان داده می شود را در این فصل می توان پیدا نمود. کلیات پیاده سازی Stored Procedure ها و View استفاده شده و تصاویر مربوط به صفحات و با توضیح درباره هریک و نحوه کار و نمایش آنها در این فصل آورده شده است.

    آنچه که به عنوان نتیجه گیری در فصل پنجم آمده است، نتایج و تجربیات کسب از این کار و نحوه ادامه و گسترش آن و نکاتی که باید در این مورد در نظر گرفته شود، آمده است.

    در ششمین فصل نیز منابع و ماخذ کمکی بیان گردیده است.

               

    فصل دوم : تجزیه ، تحلیل و طراحی ظاهر سایت

                                                                                  

    شرح مسئله                                                                    

    این سایت یک سایت اخبار با ویژگیهایی همچون نشان دادن اخبار روز، موجود بودن زمینه های خبری مختلف از جمله: ایران،جهان، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی،علمی، آب و هوا،   نمایش پربیننده ترین اخبار، نمایش منبع خبرگزاری، آمار پربیننده ترین اخبار، آمار سایت به صورت روزانه و هفتگی، جستجو دراخبار به صورت کلمه ای یا حتی حرفی، عضو شدن کاربر، نمایش اخبار در زمینه خبری مورد علاقه کاربر می باشد.

     

    کاربران سایت

    کاربرانی که از سایت استفاده می نمایند به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول کاربران عادی می باشند که با پر نمودن فرم مخصوص عضو شدن، جز اعضای سایت می شوند، و با این کار از امتیاز مشاهده اخبار در زمینه مورد علاقه خود در صفحه اول سایت بهره مند می شوند. همچنین این امکان برای کاربران اعضا و غیر اعضا وجود دارد که در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکلی با مدیران سایت تماس بگیرند.

    دسته دوم کاربران، مدیران هستند که به بانک اطلاعاتی دسترسی دارند و می توانند آمار سایت، آمار اخبار، تعداد اعضا، تیتر اخبار را ویرایش نمایند. همچنین این سطح از کاربران میتوانند به ایمیل های دریافتی از کاربران سطح اول، پاسخ دهند.                                                                

     

     

    معرفی صفحات سایت                                                      

    همان گونه که پیشتر گفته شد، این سایت از پنج همان گونه که پیشتر گفته شد، یکی از صفحات این سایت با پسوند .master ساخته شده است، نامی که برای این صفحه در نظر گرفته شده است Head.master (سر فصل) است. این صفحه نشان دهنده قالب کلی سایت است که در صفحات دیگر از آن استفاده شده است. آنچه که در این صفحه مشاهده می گردد شامل قسمتهای ذیل می باشد :

    امروز:  تاریخ روز را نمایش میدهد.

    ورود اعضا:  کاربر عضو میتواند با وارد کردن username و password خود اخبار موجود در زمینه خبری مورد علاقه خود را در صفحه Index.aspx مشاهده نماید.

    عضویت: کاربر غیر عضو میتواند با پر کردن فرم مخصوص عضو شدن که بعد از کلیک روی این کلمه ظاهر میشود، در این سایت عضو شود.

    صفحه اصلی:  با کلیک روی این گزینه صفحه اول سایت نمایش داده می شود.

    خروج ازسیستم: جهت بسته شدن سایت و خروج از این وب سایت از این گزینه استفاده می شود.

    Search : جهت جستجو کردن در اخبار کلمه یا حرف مورد نظر را در Text Box موجود تایپ کرده و دکمه Search زده می شود.

     

     

    زمینه های خبری:  در ردیف دوم زمینه های مختلف خبری از جمله: اخبار سیاسی، اخبار اجتماعی، اخبار ایران، اخبار جهان، اخبار اقتصادی، اخبار ورزشی، اخبار فرهنگی، اخبار علمی، اخبار آب و هوا وجود دارد؛ که کاربر با کلیک بر روی هر یک از این اخبار، خبرهای موجود در زمینه خبری مورد نظر مشاهده می گردد.

    این صفحه جز موارد استاتیک سایت به شمار می رود البته به جز مورد امروز که تاریخ روز را نشان می دهد و هر روز تغییر می کند.

    پنج صفحه دیگر سایت که با پسوند .aspx می باشند به گونه ای که در ذیل توضیح داده شده است، می باشند:

    صفحه Index.aspx (صفحه اصلی) : در این صفحه که در واقع صفحه اصلی سایت نیز به شمار می رود، کل اخبار روز نمایش داده می شود. همچنین در صورتی که کاربر زمینه خبری خاصی را انتخاب کند، خبرهای موجود در آن زمینه نیز دز این صفحه نمایش داده می شود.آمار روزانه بازدیدکنندگان از سایت و آمار هفتگی بازدیدکنندگان از سایت نیز دز این صفحه نشان داده می شود. این صفحه جز صفحات دینامیک است؛ زیرا که کل موارد نمایشی آن مدام در حال تغییر می باشند.

    صفحه Detail.aspx (صفحه پربیننده ترین اخبار) : در این صفحه پر بیننده ترین اخبار در هر زمینه خبری به صورت نزولی با ذکر منبع خبرگزاری و ذکر تعداد بینندگان خبر نمایش داده می شود. این صفحه حالت دینامیک دارد؛ زیرا تمامی موارد نمایش آن در حال تغییر است.

    صفحه Search.aspx (صفحه جستجو) : در این صفحه تیتر خبر هایی که با کلمه یا حرف تایپ شده در Text Box مربوط به جستجو مطابقت دارد، نمایش داده می شود، در صورتی که کلمه یا حرف مورد نظر با هیچ کلمه یا حرفی در تیتر خبرها مطابقت نداشته باشد، جمله " هیچ خبری پیدا نشد" نمایش داده میشود.به علت نمایش خبرهای مختلف در زمینه های مختلف خبری که با کلمه یا حرف مورد جستجو مطابقت داشته باشد، این صفحه نیز جز صفحات دینامیک به شمار می آید.

    صفحه Login.aspx ( صفحه ورود اعضا) : این صفحه برای اعضای سایت طاحی شده است، در صورتی که کاربر عضو سایت باشد، با وارد شدن به این صفحه و وارد کردن username و password خود، اخبار موجود در زمینه خبری مورد علاقه را مشاهده می نماید؛ که البه این اخبار در صفحه Index.aspx نشان داده می شوند. در صورتی که کاربر username یا password خود را اشتباه وارد کند یا اینکه عضو سایت نباشد جمله "نام کاربری شما موجود نیست " نمایش داده می شود.این صفحه بدین دلیل که تمام اجزا آن ثابت می باشد، جز صفحات استاتیک محسوب می شود.

    صفحه User.aspx (صفحه عضویت) : آنچه که در این صفحه نمایش داده می شود فرمی است که آن دسته از کاربرانی که بخواهند عضو سایت شوند، ملزم به پر کردن آن می باشند. مواردی که از کاربر خواسته می شود شامل :

    نام: نام کاربر.

    نام خانوادگی : نام خانوادگی کاربر.

    علاقمندی: جهت نمایش اخبار مورد علاقه کاربر عضو بعد از Login شدن در صفحه Index.aspx می باشد.

    جنسیت: زن یا مرد بودن کاربر.

    ایمیل: آدرس ایمیل کاربر جهت پاسخ گویی به سوالهای احتمالی وی از سوی مدیران سایت.

     آدرس سایت : در صورتی که کاربر سایت اختصاصی داشته باشد.

    نام کاربری: username که کاربر برای Login شدن تمایل به استفاده از آن دارد.

    پسورد : password کاربر که برای Login شدن از آن کلمه عبور باید استفاده نماید.

    در صورت تکمیل فرم بعد از اینکه کاربر دکمه Submit را بزند، جمله " ثبت شد " نمایان می شود که حاکی از عضو شدن کاربر دارد.

    با توضیحاتی که در مورد این صفحه ارائه شد، در می یابیم که این صفحه جز صفحات استاتیک می باشد.

     

    نموداری که در ذیل مشاهده می نمایید، درخت ارتباط بین صفحات سایت می با شد.

    منابع

     

     

                                                               

    http://www.pasargad.sch.ir (1

     (2http://forum.tiraman.com

     http://www.how2learnvs.net (3

    (4 http://dotaspx.blogspot.com

    (5 www.iranasp.net

    (6 http://fattahi.net

    (7 http://www.iritn.com

    (8 www.itorbit.net

  • فصل اول : مقدمه
    مقدمه 13
    فصل دوم : تجزیه، تحلیل و طراحی سایت
    2-1 شرح مسئله 15
    2-2 کاربران سایت 15
    2-3 معرفی صفحات سایت 16
    2-4 نام سایت 20
    فصل سوم : طراحی بانک اطلاعاتی
    3-1 درباره SQL Server 20
    3-2 مدل داده ها (ER) 24
    3-3 مستندات فرهنگ داده ها(Data Dictionary) 26
    فصل چهارم : پیاده سازی
    4-1 ASP.NET 33

    4-2 ویژوال استدیو دات نت 35
    4-3 ویژوال بیسیک دات نت 37
    4-4 ساخت صفحات وب با ویژوال استدیو دات نت 39
    4-5 Web.config 40
    4-6 Global.asax 44
    4-7 نحوه برقراری ارتباط با بانک اطلاعاتی 46
    4-8 کلیات پیاده سازی 47
    4-9 شرح پردازش صفحات 48
    فصل پنجم : نتیجه گیری
    نتیجه گیری 57
    فصل ششم : منابع
    منابع 58


موضوع پایان نامه طراحی سایت اخبار , نمونه پایان نامه طراحی سایت اخبار , جستجوی پایان نامه طراحی سایت اخبار , فایل Word پایان نامه طراحی سایت اخبار , دانلود پایان نامه طراحی سایت اخبار , فایل PDF پایان نامه طراحی سایت اخبار , تحقیق در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , مقاله در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , پروژه در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , پروپوزال در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , تز دکترا در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه طراحی سایت اخبار , مقالات دانشجویی درباره پایان نامه طراحی سایت اخبار , پروژه درباره پایان نامه طراحی سایت اخبار , گزارش سمینار در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار , رساله دکترا در مورد پایان نامه طراحی سایت اخبار

پايان­نامه تحصيلي جهت اخذ درجه کارشناسي ارشد رشته مهندسي معماري اسفند ماه 1392   1-­ فصل اول (طرح تحقيق) بيان مساله رابطه ي انسان با طبيعت موضوعي جذاب و مورد توجه در ام

پايان نامه مقطع کارشناسي رشته مهندسي کامپيوتر سال 1386  پيشگفتار  وب يکي از مهمترين و در عين حال جوان ترين سرويس هاي اينترنت است که در مدت زماني کوتاه توانسته است در کانون توجه

چکيده  :        اگر شما کمي با علم کامپيوتر آشنايي داشته باشيد در صورت شنيدن کلمه طراحي سايت مطمئنا اولين چيزي که به ذهن مي رسد واژه HTML  است.اين واژه مخفف ک

پروژه پايان نامه براي دريافت مدرک کارداني رشته کامپيوتر گرايش نرم افزار چکيده  :        اگر شما کمي با علم کامپيوتر آشنايي داشته باشيد در صورت شنيدن کلمه طرا

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تکنولوژی آموزشی (M.A) چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی روش‌های مصورسازی گرافیکی در وب سایت مدارس هوشمند می‌باشد. جامعه آماری پژوهش تشکیل شده از کلیه وب سایت‌های مدارس هوشمند استان کرمانشاه که به صورت تصادفی 1 وب سایت برای پژوهش انتخاب شد. ابزار پژوهش حاضر یک چک لیست محقق ساخته جهت اندازه گیری میزان انطباق عناصر بصری وب سایت با اصول مصور ...

سيستم هاي مديريت محتواچيست؟ سيستم مديريت محتوا ، ترجمه عبارت content management system  يا CMS است ، که به معناي سيستم نرم افزاري اي است که به کمک آن محتوا مديريت مي شود و به نرم افزارهايي گف

پايان نامه کارشناسي ارشد در رشته مديريت رسانه زمستان 1391 مورد مطالعه روزنامه هاي آن لاين همشهري، جام جم و خراسان چکيده ادبيات موضوع در زمينه روزنامه­هاي آن­­لاين شامل مطال

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ی علوم ارتباطات اجتماعی چکیده کشور ایران با وجود توانمندی­های ایران در زمینه گردشگری، متأسفانه تاکنون نتوانسته است به جایگاه شایسته­ای در این صنعت دست یابد و مهم­ترین آن، ضعف صنعت تبلیغات در جذب جهانگرد و گردشگر به ایران است. اینترنت و ابزار الکترونیکی به واسطه این که زمینه ایجاد نمایش محصولات گردشگری و ارائه اطلاعات دقیق به گردشگران را فراهم ...

جهت دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد در رشته­ ی روان­شناسی شناختی چکیده هدف: پژوهش حاضر با هدف مطالعه­ی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه­ی کلمات به کاربرده شده در عناوین مشترک تارنماهای فارسی زبان داخل و خارج از کشور و تعیین رابطه­ی آن با برانگیختگی، خوشایندی و غلبه­ی کل عنوان خبر و ارزیابی خبرگزاری­های داخلی و خارجی صورت گرفت. روش مطالعه: این مطالعه به روش پیمایشی انجام شد. 6 خبر گزاری ...

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی(M.A) چکیده امروزه فناوری اطلاعات به عامل مهمی در توسعه آینده صنعت خدمات مالی و خصوصا شرکت ها و کسب و کار های کوچک، تبدیل شده است. تحولات تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به میزان قابل توجهی به رشد و سود آوری موسسات مالی در سراسر جهان، کمک کرده است. تحقیق حاضر به بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر عمکلرد مالی در کسب و کار های کوچک می پردازد. در این ...

ثبت سفارش