پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا

مشخص نشده 4 MB 26663 122
مشخص نشده مشخص نشده مهندسی کامپیوتر
قیمت قبل:۶۴,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۴,۹۰۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • سیستم های مدیریت محتواچیست؟

    سیستم مدیریت محتوا ، ترجمه عبارت content management system  یا CMS است ، که به معنای سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مدیریت می شود و به نرم افزارهایی گفته می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت , بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند .  این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت های اینترنتی , صرفا یک نمونه از این گونه سیستم های مدیریت محتوا  می باشد. لکن در کشور ما ایران ، بعلت گسترش این شاخه از نرم افزارهای سیستم مدیریت محتوا , عبارت cms تتنها به نرم افزارهای مدیریت وب سایت اطلاق می شود.

    cms یا سیستم مدیریت محتوا چرخه زندگی صفحات وب سایت اینترنتی را از لحظه ایجاد تا زمان انقراض در بر می‌گیرند و به صاحبان این وب سایت ها , که لزوما آشنای با مباحث تخصصی اینترنت , وب و برنامه نویسی تحت وب نیستند ، اجازه می دهند تا بتوانند سایت های خود را به نحوی حرفه ای مدیریت کنند.

    سیستم مدیریت محتوا تحولی شگرف در زمینه طراحی و مدیریت  وب سایت‌های اینترنتی به‌شمار می‌آید. امروزه توقع بینندگان سایت‌های وب بسیار بالا رفته و دیگر مرور وب سایت‌هایی با صفحات ثابت و راکد هیجانی در آنها ایجاد نمی‌کند. امروز کاربران به ‌‌دنبال سایت‌هایی می‌گردند که بتوانند به نوعی در گوشه‌ای از آن سهمی داشته باشند و ارائه محتوی، مطالب و اطلاعات جدید در هر بار رجوع کاربران به وب سایت ، می‌تواند آنها را پایبند سایت نماید.

    یکی از مشکلاتی که تا امروز به نوعی باعث می‌شد تا افراد کمتری به فکر داشتن یک وب‌ سایت اینترنتی بیفتند هزینه‌های بالای طراحی آن بوده ، به عنوان نمونه برای طراحی وب سایتهای اینترنتی ، سابق بر این تعدادی نیروی متخصص طراح وب ، مشغول طراحی آن در چندین ماه و رفع ایراد و پشتیبانی از وب سایت می شدند لذا هزینه طراحی و پشتیبانی وب سایت بالا بود ، ولی امروزه با در دسترس بودن سیستم های مدیریت محتوا دیگر چنین مشکلی وجود ندارد.

    در سال 1995 تعداد کاربران اینترنتی تنها 13 میلیون نفر در سراسر جهان را شامل می شد ، این در حالی است که این رقم در سال 2005 یعنی فقط ده سال بعد به 1 میلیلارد نفر رسید . این رشد انفجاری موجب شد تا کاربران زیادی به لزوم استفاده از اینترنت و وب پی برده و در فاصله این  

    سالها ، تعداد صفحات وب بر روی شبکه جهانی وب , به 60 میلیارد صفحه رسید . این نیاز روز افزون ,شرکتهای طراح وب را بر آن داشت تا با طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای جامع همه منظوره که منطبق بر نیاز اغلب مشتریان باشد و به صورت قالبی منعطف بتوان بیشتر وب سایتهای اینترنتی را با آنها راه اندازی کرد . اینگونه نرم افزارها را بعدها نرم افزارهای مدیریت محتوا یا سیستم مدیریت محتوا (cms) نامیدند .

    اما ایراد نرم افزارهای مدیریت محتوا این بود که یک تعامل یک سویه با مخاطبان برقرار می نمودند و فقط در راستای ارائه محتوی و اطلاع رسانی به ایشان ، طراحی و پیاده سازی شده بودند . این در حالی بود که بازدیدکنندگان وب ، به دنبال سایتهایی بودند که به نوعی در گوشه ای از آن سهمی داشته باشند . با توجه به این موضوع ، نرم افزارهای مدیریت محتوای تحت وب ، با قابلیت های برقراری ارتباط دو سویه با کاربران ، پا به عرصه وجود گذاشتند و با ارائه سرویسهای دو سویه ، مخاطبان سایت را در بروزرسانی محتوای سایت سهیم کردند .

    در کشور  ما ایران نیز ، پس از استفاده از سیستم های مختلف مدیریت محتوای غیر بومی و انواع نرم افزارهای اینترنتی خارجی ، نیاز مبرمی به نرم افزار مدیریت محتوای بومی احساس می شد تا بتواند منطبق با سلیقه ها ، نیازها ، قوانین و مقررات بانکی و دولتی داخلی , پاسخگوی درخواست مشتریان باشد . با توجه به این مهم ، برخی از شرکتهای داخلی اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مدیریت محتوا نمودند . شرکت توسعه مجازی ، یکی از پیشروان این عرصه در کشور محسوب می شود و سیستم مدیریت محتوای parscms را بر همین اساس , طراحی و پیاده سازی نمود .

    چرا شما يك CMS لازم داريد ؟

    اگر سايت شما هر چند وقت يكبار (مثلا هر دو هفته) به روز ميشود ميتوانيد بجاي اينكه هر بار به يك شركت طراحي وب مراجعه كنيد ، خودتان با نصب يكي از اين برنامه هاي مديريت محتوا ، تغييراتتان را روي سايت اعمال كنيد .

    اگر شما سايت خود را اصلا بروز نميكنيد ، بايد كم كم به فكر بيافتيد ، چون بيننده هاي شما وقتي هميشه با يك صفحه هميشگي روبرو شوند كم كم شما را فراموش ميكنند ، چون چيز جديدي براي عرضه نداريد .

    يك CMS چه امكاناتي دارد ؟

    طيف وسيعي از امكانات . اكثر CMS ها در ورژن هاي مختلف و با قابليت هاي مختلف به بازار عرضه ميشوند . البته قابليت بروز كردن اطلاعات در همه مشترك است اما قابليت هاي ويژه ديگري دارند كه با قيمت هاي مختلف بشما پيشنهاد ميدهند . از جمله:

    1- مديريت اطلاعات فرستاده شده توسط كاربران و تاييد اطلاعات

    2- چند زبانه بودن

    3- ايجاد نقشه سايت دايناميك

    4- امكان ايجاد تجارت الكترونيك يا فروشگاه مجازي

    5- ايجاد فرم براي دريافت اطلاعات كاربران

    6- بهينه سازي تصاوير آپلود شده

    7- ايجاد و بروز كردن متا تگ ها

    8- امكان جستجو در مطالب سايت

    9- امنيت بيشتر

    10- گزارش آمار بازديد از صفحات

    11- و ....

    کاربرد عمده سیستم های مدیریت محتوا:

     به ترتیب کاربرد و اهمیت محتوا به سه بخش کلی زیر تقسیم میشود :

    محتوای متنی(Text Content ) :

    این محتوا شامل اخبار ، مقالات ، کتب و سایر محتواهای متنی از این قبیل میباشد که خود حجم عظیمی از اطلاعات را بر روی وب تشکیل می دهند .

    محتوای چند رسانه ای( Multi Media Content ) :

    این محتوا شامل صوت ، تصویر و فیلم میشود که برای مدیریت آن از استاندارهای خاصی استفاده می شود بهمین دلیل سیستم های مدیریتی در این بخش کاملا تخصصی بوده و عمدتا کاربرد عمومی ندارد

    محتوای فایلی( File base Content ) :

    این محتوا شامل فایلهای فشرده ، فایلهای اجرایی و کتب الکترونیک میباشد که عمدتا برای نگهداری و مدیریت آن لازم است از استاندارد های خاصی استفاده شود، این نوع محتوا نیز به اندازه محتوای چند رسانه ای کاملا تخصصی بوده و برای مدیریت آن کمتر از سیستم های مرسوم استفاده میشود .

    سیستم های مدیریت محتوای از جهات دیگری نیز قابل بررسی هستند و آن نوع مدیریت و سطح بندی اطلاعات میباشد ، که پر اهمیت ترین بخش در آشنایی و کار با سیتم های مدیریت محتوا میباشد ، سیستم های مدیریت محتوا عمدتا دسترسی به اطلاعات را در سه بخش کلی در نظر می گیرند که به ترتیب : ایجاد یا ورود اطلاعات ، ویرایش ، مدیریت و انتشار اطلاعات

    البته هر چه سیستم مدیریت محتوا تخصصی تر باشد این سطح بندی ها جزیی تر میشود به عنوان مثال ایجاد یا ورود اطلاعات خود میتواند بر حسب نوع و دسته بندی محتوای دارای بخشهای متفاوتی باشد به عنوان مثال میتوان به سیستم گردش خبر در خبرگزاری ها اشاره کرد که در هر بخش اعم از ورود ، ویرایش و انتشار دارای دسترسی های متفاوتی می باشد .

    نوع دیگر سطح بندی اطلاعات در سیتم های مدیریت محتوا سطح بندی اطلاعات براساس گروههای کاربری است که دارای 2 بخش کلی Fronted  و Backend  می باشد در این حالت هر کاربر در خصوص برخورد با محتوا در یکی از این دو دسته بندی قرار خواهد گرفت که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

    بخش Fronted  :

    کاربر به عنوان میهمان فرض شده و صرفا به اطلاعات و محتوای بدون سطح بندی یا اطلاعات عمومی (Public)   دسترسی دارد .

    کاربر باید دارای شناسه کاربری یا سطح اولیه دسترسی به اطلاعات باشد که در این حالت کاربر مجاز به دریافت اطلاعات براساس دسترسی بالاتر از میهمان است و میتواند اطلاعات دارای این سطح را با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود دریافت کند عمدتا این سطح از اطلاعات نیز دارای اهمیت زیادی از لحاظ نوع دسترسی نمی باشد .

    کاربر دارای سطح دسترسی ویژه به اطلاعات بوده و قادر به دریافت اطلاعات با درصد اهمیت بالاتری را داراست که این اطلاعات پس از بررسی های خاص امنیتی به او نمایش داده میشود
    هر کدام از این سطوح خود نیز دارای زیر بخش های جزیی تر برای دسته بندی اطلاعات بوده که براساس نیاز کاربران هر سیستم مدیریت محتوا متغیر میباشد .

    بخش Backend  :

    کاربر با امکان ورود اطلاعات این کاربر قادر است تا به پشت صحنه سیستم مدیریت محتوا دسترسی داشته و نقش یک نویسنده تا تولید کننده محتوا را ایفا کند ، این کاربر تمامی دسترسی های بخش Fronted  را ممکن است دارا باشد .

    کاربر با امکان ویرایش مطالب این کاربر به عنوان ویراستار محتوای ورودی عمل کرده و تمامی دسترسی های کاربران قبلی را داراست .

    کاربر با امکان انتشار مطالب که در واقع جزیی ترین بخش از مدیریت سیستم را داراست و از دسترسی تمامی کاربران قبلی بهره میبرد .

    مدیران جز، مدیران ارشد، تعریف این دو سطح دسترسی به ساختار دسترسی ها در سیستم مدبریت محتوا بر میگردد .

    سیستم های مدیریت محتوای از جهاتی دیگری نیز قابل بررسی هستند که از آن جمله شیوه ذخیره سازی محتوا آنهاست

    شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات

    شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات :

    در این شیوه اطلاعات بدون هیچ گونه تغییری و با فرمت اصلی ذخیره میشود ، این شیوه از لحاظ امنیتی دارای اشکالات فراوانی می باشد که آن جمله به عدم کنترل دسترسی به محتوا میتوان اشاره کرد .

    شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کد شده :

    در این شیوه برای امنیت بیشتر اطلاعات تغییر شکل داده و از فرمت اصلی خود خارج میشود تا دسترسی به سورس اطلاعات تقریبا غیر ممکن شود ، عیب این شیوه عدم امکان پردازش های موازی بر روی اطلاعات میباشد .

    شیوه ذخیره سازی در بانک اطلاعاتی :

    در این شیوه اطلاعات با فرمتی خاص در بانک های اطلاعاتی دخیره شده و قابلیت پردازش و تعیین سطح دسترسی را دارا هستند ، این شیوه جزء پرکاربردترین شیوه در ذخیره اطلاعات بوده و دارای ضریب امنیتی بالایی نیز میباشد .

    سیستم های مدیریت محتوا نسبت به نسل های اولیه خود کاملا تغییر یاقته اند و قادر شده اند تا بصورت همزمان و با استفاده از امکانات جدید انواع محتوا را بسادگی مدیریت و کنترل نمایند بدین ترتیب به جای استفاده از چندین سیستم مدیریت محتوا کافی است تا یک سیستم را با امکانات تکمیلی استفاده کرد به عنوان مثال سیستم مدیریت محتوای میترا قادر است تا یصورت همزمان محتوای متنی ، تصویری ، صوتی و فایلی را با هم مدیریت و سطح بندی نماید ، این سیستم مدیریت محتوا جزء نسل جدید سیستم های مدیریت محتوا که کاملا میتواند جایگزین سیستم های مدیریت محتوای قبلی باشد ، ساختار این نرم افزاری طوری طراحی شده که بتواند بطور همزمان چند نوع محتوا را به چند زبان در اختیار کاربر بگذارد بدون اینکه در ارایه مطالب اشتباهی رخ دهد ، همچنین قادر است تا اطلاعات و محتوا را با سطوح مختلف دسترسی دسته بندی نموده و در اختیار کاربران قرار دهد ، این سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان بوده و با استاندارد های فارسی سازگاری کامل را دارد و میتواند به عنوان بهترین انتخاب برای مدیریت محتوا بر روی وب در نظر گرفته شود .

    مهم‌ترين ويژگي‌هاي سيستم مديريت محتوا

    • اقلام اطلاعاتي و ارتباط بين آنها را مديريت مي‌کند.

    • امکان تعريف هر جز (يا صفحه) و موقعيت‌ آنها بر روي سايت را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد.

    • ارتباطات مورد نياز و کامل بين صفحات و اطلاعات موجود در آنها را ايجاد مي‌کند.

    • ايجاد و ويرايش صفحات، کارکرد اصلي اين سيستم است.

    • بين دسترسي‌ و بايگاني يکپارچگي ايجاد مي‌کند.

    • داراي موتوري براي انتشار و ايجاد صفحات اينترنتی‌ست

    مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی 

    در موارد نادری ، ممکن است وب سایتی که در نظر دارید تا طراحی و پیاده سازی نمایید ، در بستر سیستم های مدیریت محتوا قابل تعریف نباشد (وب سایت خاص منظوره) که طبیعتا نیاز به برنامه نویسی اختصاصی خواهید داشت. ولی در اکثر مواقع وب سایتی که می خواهید , با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا ی موجود قابل اجراست .

    منابع و مواخذ

    ·         www.startweb.ir

    ·         www.IrPDF.com

    ·         www.Chaparel.NET

    ·         http://modir.wordpress.com

    ·         www.postmodern.ir

    ·         www.opensourcecms.ir

    ·         www.farsicms.com

    ·         روزنامه شرق؛ پنجشنبه بیست‌و‌ششم آبان ۱۳۸۴

    ·         http://weblog.falatooni.com/persian-article-about-wordpress

    ·         «WordPress 3.3.1 Security and Maintenance Release». WordPress. بازبینی‌شده در ۱ بهمن ۱۳۹۰. 

    ·         «WordPress › About » GPL». Wordpress.org. بازبینی‌شده در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۰. 

    ·         Google Trends: wordpress, blogger, moveable type, typepad

    ·         وردپرس

    مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا، «WordPress»، ویکی‌پدیای انگلیسی، دانشنامهٔ آزاد (بازیابی در ۲۰ آوریل ۲۰۱۰).

    کتاب آموزش جامع وردپرس فارسی(نویسندگان :امین امان پور  و محمد حاجی نیا)

    کتاب الکترونیکی آموزش جامع ورد پرس به زبان فارسی(نویسنده : آروین )

    سایت wp-persian.com

    سایت tutplus.com

    سایت sitePoint.com

    کتاب راهنمای جامع وردپرس

  • بخش اول :cms چیست؟
    فصل اول :سیستم مدیریت محتوا چیست؟.
    فصل دوم :چرا شما یک cms لازم دارید؟
    فصل سوم :یک cms چه امکاناتی دارد؟
    فصل چهارم :کاربرد cms ها به ترتیب اهمیت محتوا
    • محتوای متنی (Text content
    • محتوای چند رسانه ای (Multi Media Content
    • محتوای فایلی (File base content)
    • Fronted
    • Backend
    فصل پنجم: شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات
    • شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات
    • شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کدشده
    • شیوه ذخیره سازی اطلاعت در بانک اطلاعاتی
    فصل ششم :مهمترین ویژگی های سیستم مدیریت محتوا
    فصل هفتم :مزایای استفاده از نرم افزار سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی
    فصل هشتم :انواع سیستم های مدیریت محتوا
    • سیستم مدیریت محتوای سازمانی
    • سیستم مدیریت محتوای مولفه ای
    • سیستم مدیریت محتوای وب
    فصل نهم :انواع سیستم های مدیریت محتوا به لحاظ نرم افزاری
    • سیستم مدیریت محتوای صفحه محور(page base cms)
    • سیستم مدیریت محتوای قابلیت محور(future base cms)
    فصل دهم :آشنایی با خصوصیات سیستم های مدیریت محتوای معتبر
    • ایجاد محتوا
    • مدیریت محتوا
    • انتشار و نمایش
    • قراردادو دادوستد
    فصل یازدهم :cms های اطلاعاتی
    فصل دوازدهم :cms های اطلاعاتی معروف
    • وردپرس wordpress
    • سیستم مدیریت محتوای رادیانت cms Radiant
    • سیلوراستریپ silver stripe
    • جومولا Joomla
    • تایپولایت TypoLight
    • دروپال Drupal
    • سیستم مدیریت محتوای ساده ساخت Made Simple Cms
    بخش دوم :wordpress
    فصل اول :نگاهی گذرا به وردپرس
    • تاریخچه وردپرس
    • آمارو ارقام
    • وردپرس چیست؟
    فصل دوم :طراحی سایت با وردپرس
    • زمینه های طراحی و ساخت سایت با وردپرس
    • امکانات وردپرس
    فصل سوم:نصب محلی وردپرس
    • نمایی از محیط نصب
    • ابزار رایگان نصب وردپرس برروی کامپیوتر های ویندوزی
    فصل چهارم:نحوه نصب وردپرس برروی سرورمحلی
    فصل پنجم:شروع بکار
    • تنظیمات اولیه
    • تنظیمات همگانی
     استفاده از تاریخ شمسی
     تغییر محل ذخیره فایلهای آپلودی
     جلوگیری از حمله اسپم ها
     تغییر نام کاربری
    فصل ششم :محیط کار
    • کاربا بخش مدیریت پست
     ایجاد پست
     آشنایی با نوار ابزار
     آشنایی با پنل انتشار
     آشنایی با پنل برچسب ها
     آشنایی با پنل دسته ها
     آشنایی با تنظیمات دیگر
     ویرایش یک پست
    • کاربا بخش مدیریت برچسب ها
     برچسب چیست ؟
     مدیریت برچسب ها
    • کاربابخش دسته ها
     مدیریت دسته ها
    • مدیریت چند رسانه ای ها
     درج محتوای جدید به کتابخانه
     مدیریت کتابخانه
    • مدیریت پیوند ها
     اضافه کردن یک پیوند جدید
     ویرایش پیوند ها
     آشنایی با پیوند دسته ها
    • مدیریت برگه ها
     دلایل استفاده از برگه ها
     اضافه کردن یک برگه
     مدیریت برگه ها
    • مدیریت دیدگاهها
     آشنایی با بخش دیدگاهها
    فصل هفتم :امکانات محیط وردپرس
    • ابزارهای وبلاگ نویسی
     ارسال مطالب بصورت ایمیل
     ستون کناری
     منتشرکردن کارشما
     فیدها
     آدرس دهی برای مطالب شما
    فصل هشتم:ویژگی های وردپرس نسخه 3 به بعد
    • ادغام با Wordpress Mu
    • نوع پست دلخواه یا Custom Post Type
    • تغییرات در واسط کاری ثبت نام کاربران
    • وردپرس 3با پوسته پیش فرض متفاوت
    • سرصفحه دلخواه
    • تغییر پشت زمینه
    • کوتاه سازی URL
    • مدیریت منوی راهبری
    • امکان ایجاد Template برای نویسندگان یا کاربران
    • نوار مدیریت
    • صفحه مدیریت آژاکسی
    • پیوند داخلی
    • پیشخوان شبکه جداگانه
    • تگ Quit Press Templat
    • قالب پست
    • ظاهر جدید مدیریت
    • بهبود در نحوه بروزرسانی
    • نونما کردن مجدد ظاهر
    • آپلود جدید برای رسانه ها
    • نتیجه گیری
    فصل نهم :چرا وردپرس
    • پاسخ سریع به مشکلات امنیتی
    • دوستی با SEO
    • استفاده آسان
    بخش سوم :طراحی قالب
    فصل اول:ساخت قالب برای وردپرس
    • آموزش ساخت قالب برای وردپرس
    • ساختار قالب وردپرس
    • مشخصات بلاگ
    • توضیحات باگ
    • حلقه
    • عناوین پست ها
    • مشخصات پست
    • ساید بار
    • فرم جستجو
    • تقویم
    • فوتر
    • نحوه جداکردن فایل Index.php


موضوع پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, نمونه پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, جستجوی پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, فایل Word پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, دانلود پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, فایل PDF پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, تحقیق در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, مقاله در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, پروژه در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, پروپوزال در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, تز دکترا در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, مقالات دانشجویی درباره پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, پروژه درباره پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, گزارش سمینار در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا, رساله دکترا در مورد پایان نامه سیستم های مدیریت محتوا

گروه حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی­ ارشد« M.A. » چکیده هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین سیستم ­های حسابداری مدیریت و توسعه سرمایه فکری در سازمان تأمین اجتماعی می­باشد. بدین منظور رابطه سه معیار شیوه استفاده از سیستمهای حسابداری مدیریت، نوع اطلاعاتی که به وسیله سیستمهای حسابداری مدیریت تهیه می­شود و نوع تصمیماتی که توسط سیستمهای حسابداری مدیریت پشتیبانی و حمایت ...

پايان نامه براي دريافت درجه کارشناسي ارشد (M.A ) رشته:علوم تربيتي گرايش : آموزش و پرورش ابتدايي تابستان/ 1393 چکيده   هدف از پژوهش حاضر بررسي نقش کلاس هاي آموزش الکترونيکي بر گزار

پایان نامه جهت دریافت درجه ی کارشناسی ارشد ( M.A. ) رشته حسابداری چکیده یکی از مواقعی که انگیزه های مدیریت برای مدیریت سود بر انگیخته می­شود، عرضه اولیه عمومی است. هرگونه عرضه عمومی اوراق بهادار که برای اولین بار به عموم مردم و سرمایه گذاران عرضه می­شود، عرضه اولیه عمومی (IPO) نامیده می­شود. یکی از راه های کاهش مدیریت سود، ارتقای کیفیت حسابرسی است. در پژوهش حاضر به بررسی مدیریت ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) حسابداری چکیده بررسی تاثیر مدیریت سود بر اظهارنظر حسابرس در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران چکیده: حسابرسی فرآیند اطمینان بخشی در باره قابلیت اتکاء و مربوط بودن اطلاعات صورت های مالی است.وجود تضاد منافع میان سهامداران و مدیران،اهمیت ویژه ای به حسابرسی برای رفع این تضاد می دهد. گزارش حسابرسان در فرآیند تصمیم گیری ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: حسابداری چکیده یکی از مکانیزم‌های موجود به منظور تخفیف مشکل نمایندگی و کاهش عدم تقارن اطلاعاتی بین سهامداران و مدیران در بازارهای سرمایه، نظام حاکمیت شرکتی است. نقش سهامداران نهادی در حاکمیت شرکتی و حضور آنها در شرکت‌ها، موضوع اغلب بحث‌های سال‌های اخیر بوده است. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین جریان نقد ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری چکیده در شرایط واقعی بودن صورت های مالی ارایه شده، سود مبتنی بر سیستم حسابداری تعهدی می‌بایست بتواند اطلاعات با ارزشی را در خصوص وضعیت کنونی و چشم انداز آتی شرکت به بازار منعکس کند. در این حالت سود ممکن است منعکس کننده منافع شخصی مدیران بوده و سبب خطای پیش بینی تحلیلگران شده وموجب بروز ارزشگذاری نادرست سود از سوی بازار ...

پایان نامه کارشناسی ارشد در در رشته­ی مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی چکیده در این پژوهش به بررسی مقایسه­ای آمادگی دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان در زمینه­ی زیرساخت­های پیاده­سازی مدیریت دانش پرداخته شد. ابزار مورد استفاده برای گردآوری داده‌ها یک پرسش نامه ۳۶ سوالی بود که وضعیت زیرساخت‌های مدیریت دانش را در سه زیرساخت فرهنگ سازمانی، فرایندهای مدیریت دانش و ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی ) گرایش مدیریت استراتژیک ( چکیده خلاقیت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های انسان است که تقریبا همه ابعاد و جنبه‌های زندگی و تمدن وی را تحت تاثیر کامل خود قرار می‌دهد. در عصر تحولات و تغییرات سریع، سازمان‌هایی در جرگه موسسات موفق قرار می‌گیرند که مرتبا دانش جدید تولید نموده، آنرا در سطح سازمان گسترش داده و با سرعت ...

نمایندگی مازندران(شمال) رشته:مهندسی صنایع –مدیریت سیستم وبهروری جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد چکیده: کشورهای در حال توسعه برای دستیابی به توسعه اقتصادی ناگزیر از انتخاب الگو و استراتژی مناسب هستند. تجارب کشورهای توسعه یافته و تازه صنعتی شده نشان می دهد که برای دستیابی به توسعه اقتصادی پیمودن مسیر توسعه صنعتی الزامی است و در طی این مسیر استراتژی های صنعتی شدن کشور باید براساس ...

اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی(مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز) چکیده یکی از بخش‌های دولتی کشور که بسیار دانش‌بنیان بوده و بخش عظیمی از منابع دولتی را به خود اختصاص می‌دهد، بخش مدیریت بیمارستانی می‌باشد. ارائه‌ی خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران، یک تلاش پیچیده است که به‌طور فزاینده‌ای به دانش و اطلاعات وابسته است. همان‌طور که انسان‌ها، مواد و ...

ثبت سفارش