پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره)

word 1 MB 31167 95
1392 کارشناسی ارشد مدیریت
قیمت قبل:۶۳,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۴,۲۰۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • پایان نامه جهت اخذ کارشناسی ارشد مدیریت فن آوری اطلاعات

    گرایش سیستم های اطلاعاتی

    چکیده

    کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از نهادهای مردمی، در ترسیم خط مشی­های اساسی خود، بر حمایت ، همکاری و مشارکت مردمی تاکید اساسی دارد و بر این مبنا جذب کمک های مردمی را به عنوان ساز و کار هدایت­کننده مشارکتهای مردمی به سمت نیازمندترین اقشار جامعه می­پندارد. از آنجا که جذب کمک های مردمی و برنامه ریزی در این زمینه، دارای ابعاد پیچیده اقتصادی، اجتماعی و مهمتر از همه اعتقادی و شرعی است و از سوی دیگر فعالیت­هایش در یک سازمان متمرکز است، خواه ناخواه با عوامل و احیاناً موانعی روبرو است که می­تواند بر این روند تاثیرگذار باشد. این عوامل که بخشی درون سازمانی و بخشی برون سازمانی است، به دلیل آنکه می‌تواند بر تداوم جذب کمک ها و ارتقاء کارایی و کیفیت آن تاثیرگذار باشد، نیاز به شناخت و بررسی دارد. این پژوهش با درک این ضرورت و با هدف شناخت برخی عوامل برون سازمانی موثر بر جذب و توسعه مشارکت های مردمی و شناخت الگوهای جدید پرداخت کمک ها انجام یافته است و می کوشد تاثیر پاره­ای متغیرهای برون سازمانی نظیر میزان آشنایی و استقبال مردم از فعالیتهای کمیته امداد با تسهیل استفاده از فناوری های نوین و هزینه ­های مربوط به پیاده­سازی روشهای جدید جمع­آوری اعانات بر مشارکت های مردمی را مورد آزمون قرار دهد.

     

    کلید واژه : پرداخت الکترونیکی، روش ANP

    فصل اول 

    کلیات 

    1-1-   مقدمه

    بر اساس بررسی های آماری در سالهای اخیر ، کاهش اقبال عمومی در مشارکت مردم در برخی روشهای سنتی کمک به موسسات عام المنفعه را نشان می دهد، از سوی دیگر مشکلات روزافزون اقتصادی تامین مایحتاج نیازمندان جامعه را دوچندان کرده ، به نحویکه عدم کمک به این قشر از جامعه از سوی توانمندان و موسسات عام المنفعه می تواند چالشهای جدی در مسیر زندگی این خانواده ها ، فرزندان آنان و نهایتاً دولت ایجاد کند.

    بنابر همین دلایل یافتن راه­کارهای جدید جهت جذب هرچه بیشتر کمکهای اقشار توانمند جامعه در تسهیل زندگی نیازمندان اقدامی ضروری است، در این راستا یکی از راهکارهای ممکن ، استفاده از روشهای الکترونیکی ، در دسترس و آسان است.

    شناسائی و بکارگیری هریک از این روشها نیازمند بررسی ، تحلیل ، هزینه و..... است ، لذا ضروری است قبل از سرمایه گذاری کلان در ایجاد زیرساخت هر یک از روشها به بررسی و تحلیل میزان استقبال خیرین و حجم کمکهای قابل جمع آوری از طریق آنها پرداخته شود تا از بازدهی مناسب هزینه ها در هر روش اطمینان حاصل گردد.

    در این فصل ابتدا به بیان مساله، تشریح ابعاد آن، و ضرورت و اهمیت تحقیق پرداخته می­شود. آنگاه سوال و فرضیات تحقیق تشریح شده و متغیرهای تحقیق شناسایی می­شود. در ادامه به بیان اهداف تحقیق، چارچوب نظری تحقیق و معرفی متغیرها و همچنین مدل مفهومی، روش تحقیق، روش گردآوری داده­ها و اطلاعات، جامعه آماری و نمونه آماری، تعریف قلمروی تحقیق پرداخته و در نهایت واژگان و مفاهیم اختصاصی طرح تعریف می­شود.

    1-2-   بیان مساله

    با توجه به گسترش روزافزون مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور و افزایش تعداد خانواده های نیازمند و اقشار ضعیف در جامعه و تغییر الگو و سبک زندگی بویژه در کلانشهرها ، توجه به این دسته از افراد جامعه بیش از پیش مغفول مانده و افراد توانمند نیز به دلالیل مختلف از جمله عدم اطلاع کافی از مشکلات هم وطنان نیازمند، عدم اعتماد کافی نسبت به موسسات عام المنفعه و خیریه ها و عدم دسترسی آسان به راه های کمک به نیازمندان ، مشارکت کمتری در این خصوص دارند ، لذا موسسات عام المنفعه ، علاوه بر اطلاع رسانی درست و شفاف و اعتماد سازی می بایست به ایجاد بسترهای مناسب و در دسترس بمنظور جذب مشارکت هرچه بیشتر توانمندان جامعه ، اهتمام ورزند.

    البته مجموعه­هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی از منابع مختلف جهت تامین هزینه­های پرداختی به مددجویان و اقشار آسیب­پذیر استفاده می­کنند ، بخشی از این منابع از محل بودجه دولتی، بخش دیگر از محل درآمدهای اختصاصی نظیر، درآمد شرکتها و کارخانجات تابعه و مابقی از محل کمکهای مردمی تامین می­شود، در مورد کمیته امداد از آنجا که براساس برنامه پنجم توسعه قرار است بودجه دولتی سالیانه این نهاد هر سال 10% کاهش یابد، لذا بر این اساس لزوم توجه و تمرکز بر اعانات و کمکهای مردمی دوچندان خواهد بود.

    در مقابل طی مشاهدات و بازخوردهای دریافتی از سطح جامعه (تماس­ها و پیام­های مردم در سامانه اینترنتی، سامانه پیام کوتاه، مراکز پاسخگوئی مشارکت­های مردمی و... ) به دلایل متعدد از قبیل سبک زندگی شهری و عدم دسترسی عده زیادی از شهروندان که مثلاً با وسایط نقلیه شخصی تردّد می‌کنند و یا مشاهده دستبرد سارقین و افراد معتاد به صندوق­های صدقات در سطح خیابانها و معابر و... اعتماد و اقبال عمومی نسبت به پرداخت کمکها بصورت سنّتی دچار کاهش شده است، از سوی دیگر دسترسی و ضریب نفوذ بالای اینترنت و خدمات الکترونیکی و اطمینان از وصول آنها، رغبت و تمایل افراد را جهت استفاده روشهای نوین در جهت پرداخت صدقات و اعانات بیشتر نموده و لذا ایجاد بستر مناسب ، آسان و در دسترس را طلب می­نماید.

    درحال حاضر روش های الکترونیکی موجود جهت جذب کمکهای مردمی (صدقات و اعانات) از این قرار است :

    جمع آوری کمکهای مردمی از طریق پایانه های فروش (POS).

    جمع آوری کمکهای مردمی از طریق سیستمهای خودپرداز (ATM).

    جمع آوری کمکهای مردمی از طریق سایت های اینترنتی (شامل سایت کمیته امداد و سایت بانکهایی که با امداد توافق نامه دارند).(Online Payment)

    جمع آوری کمک ها از طریق موبایل پرداخت (Mobile Payment).

    جمع آوری کمکها از طریق سیستم (USSD).

    جمع آوری کمکهای مردمی از دستگاه کارتخوان کارتهای شهروندی (بلیط الکترونیکی مترو، اتوبوس و... ).(Card Reader) یا (RFID)

    1-3-   اهمیت و ضرورت تحقیق

    بر مبنای آنچه در بیان مساله درباره ضرورت تمرکز و اهتمام در جذب کمکهای مردمی آمد ، با پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن فناوری­های نو ، روشهای مختلفی در این راه بکار گرفته می شود که هر یک از این روشها بر اساس سلایق و امکانات مخاطبین، مورد استفاده گروهی از آنان قرار می گیرند ، لیکن آماده سازی و توسعه بستر و زیرساخت هر یک از این روشها مشمول هزینه های خاص خود می باشد و از طرفی میزان و حجم کمکهای جذب شده در بستر هر روش متفاوت است و می بایست درآمد (کمک) جذب شده از هر روش را با هزینه پیاده سازی و توسعه آن مقایسه نمود و به این ترتیب مقرون به صرفه بودن روشها و پیاده سازی زیرساخت آن را مورد مداقّه قرار داد ، تا با یافتن نقاط اپتیمم از هدر رفتن درآمدها و تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری شود.

    از سوی دیگر از آنجا که محقق قبلاً در این زمینه­ ها تجارب و سوابق اجرائی و مدیریتی داشته و این مسائل را بطور ملموسی درک و راه­کارهائی را ارائه نموده، اقدام به پیشنهاد طرح تحقیق علمی در این باره کرده است، تا بتواند در راستای ارتقای سطح خدمات از طریق جذب مشارکت های مردمی گامی بردارد.

    1-4-   سئوالات تحقیق

    پرسش اصلی تحقیق حاضر به صورت زیر می‌باشد:

    استفاده از زیرساخت­های روشهای الکترونیکی چه تاثیری در افزایش مشارکت وکمک­های مردمی دارد؟

    آیا روشهای الکترونیکی جمع­آوری کمک­ها مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت؟

    اولویت مردم برای کمک­های عام المنفعه از طریق کدامیک از روشهای الکترونیکی است؟ 

    1-5-   اهداف تحقیق

    این تحقیق بصورت مشخص در کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد بررسی و انجام قرار خواهد گرفت و هدف کاربردی آن یافتن زیرساختهایی بهینه روشهای جذب کمکها و افزایش گروه حامیان و کاهش هزینه های مربوط به جمع آوری کمکهای مردمی است.

    شناسائی میزان توفیق روشهای الکترونیکی در جمع­آوری کمک­های مردمی.

    شناسائی میزان استقبال از روشهای الکترونیکی جمع­آوری کمک­های مردمی

    شناسائی زیرساختهای روشهای الکترونیکی جمع­آوری کمک­های مردمی

    مقایسه زیرساخت روشهای الکترونیکی جمع­آوری کمک­های مردمی و یافتن موارد مناسب از بین آنها.

    هدف آرمانی این تحقیق کمک به مدیریت و توسعه مشارکتهای مردمی در موسسات عام المنفعه از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) است که از طریق یافتن زیرساخت های مناسب­تر روشهای نوین الکترونیکی انجام می­شود.

    1-6-   چارچوب نظری تحقیق

    چارچوب نظری به روابط بین متغییرهایی مانند متغییرهای مستقل[1]، وابسته[2]، مداخله­گر[3] و تبدیل­گر[4] که تصور می­شود در دگرگونی شرایط مورد بررسی نقش دارند، می­پردازند. ایجاد چنین چارچوب نظری در برقراری و ساختار فرضیه­ها، آزمون آنها و همچنین تکمیل درک پژوهشگر (مسئله تحقیق) کمک می­کنند. به طور کلی چارچوب نظری پایه­ای است که تمام تحقیق بر روی آن تکیه می­کند. یک شبکه منطقی، توسعه­یافته، توصیف شده و کامل بین متغیرهایی است که از طریق فرآیندهایی مانند مصاحبه، مشاهده و بررسی ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق مشخص شده­اند این متغیرها با مسأله تحقیق در ارتباط هستند. (خاکی،1384، ص 30)

    چارچوب نظری مبنایی است که فرد پژوهشگر براساس آن درباره­ی روابط بین عواملی که در ایجاد مساله مهم تشخیص داده شده­اند نظریه­پردازی می­کند. این نظریه می­تواند ضرورتاً سخن پژوهشگر نباشد و گاهی به طور منطقی از نتایج تحقیقات قبلی پیرامون مساله نشأت می­گیرد. ترکیب باورهای منطقی فرد پژوهشگر و تحقیقات مرتبط منتشر شده با مسأله تحقیق در ایجاد مبنایی برای بررسی موضوع تحقیق نقش محوری دارد.

    براساس برخی تعریف‌ها، چارچوب نظری عبارت است از، «شیوه خاصی از نگریستن به زندگی انسان که طی آن، فرض‌های خاصی دربارۀ ماهیت واقعیت اجتماعی (روابط اجتماعی) عرضه می‌شود». برخی گفته‌اند : «طرح نظری مسئله تحقیق، نگرش یا چشم‌انداز نظری است که تصمیم گرفته می‌شود برای بررسی مسئله‌ای که در پرسش آغازی سؤال اصلی تحقیق طرح شده است، پذیرفته شود». اندیشمند دیگری چارچوب نظری تحقیق را این گونه معرفی کرده است :

    «عینکی برای نگریستن و تفسیر کردن حوادث در جهان اجتماعی».

    در این بررسی به دنبال جواب دادن به این سئوال هستیم که «بهترین روش جهت جذب کمکهای مردمی» کدام است.

    1-6-1-      متغیرهای تحقیق

    متغیر به ویژگی یا صفت یا عاملی اطلاق می­شود که بین افراد جامعه مشترک بوده و می­تواند مقادیر کمی و ارزشها متفاوتی داشته باشد. متغیرها ، عامل یا عواملی هستند که مورد اندازه­گیری یا سنجش قرار می­گیرند. بعبارت دیگر متغیر مشخصه یک فرد، چیز، پدیده مورد نظراست که : قابل اندازه­گیری بوده و می­تواند مقادیر مختلفی بپذیرد. متغیرهای تحقیق براساس نقشی که در پژوهش به عهده دارند به دو دسته مستقل و وابسته تقسیم می‌شوند، که در ذیل به تشریح هر یک از آنها پرداخته شده است.

    1-6-2-      متغیر مستقل (X)

    متغیر مستقل[5]، متغیری است که روی متغیر وابسته به صورت مثبت یا منفی تاثیر می­گذارد. (سکاران، 1381،70). متغیر مستقل، متغیر پیش فرض است، به این معنی که این متغیر مقدمه و متغیر وابسته نتیجه آن است و متغیر وابسته براساس تغییرات آن اندازه­گیری و تعیین می‌شود. به این متغیر، متغیر محرک یا درون داد گفته می­شود و متغیری است که توسط پژوهشگر اندازه­گیری، دستکاری یا انتخاب می­گردد تا تاثیر یا رابطه آن با متغیر دیگر اندازه­گیری شود. به عنوان مثالی ساده در این زمینه می­توان تحقیقی با موضوع بررسی میزان ارتباط نوشیدن چای با ابتلا به سرطان معده را در نظر گرفت. در این تحقیق متغیر مستقل نوشیدن چای و متغیر وابسته سرطان معده می­باشد.

    در تحقیق آزمایشی، متغیر مستقل توسط محقق دستکاری می‌شود تا تاثیرات آن بر تغییرات متغیر وابسته مشخص شود. در یک تحقیق غیر آزمایشی متغیر مستقل توسط محقق دستکاری نمی­شود، ولی متغیری است که از پیش وجود دارد و فرض شده است که بر متغیر وابسته تاثیر دارد.

    عوامل موثر بر روشهای الکترونیکی جمع­آوری کمکهای مردمی برای پرداخت اعانه، شامل «زیرساخت­های فناوری اطلاعات»، «استقبال مردم» و «هزینه­های پیاده­سازی روشهای جدید پرداخت»، بعنوان متغیر مستقل معرفی می­گردند.

    زیرساخت­های فناوری اطلاعات شامل اینترنت، موبایل و... می­باشد.

    استقبال مردم شامل استقبال از ابزارهای جدید و سنتی می­باشد.

    هزینه­های پیاده­سازی روشهای جدید پرداخت شامل دستگاه­های خودپرداز، پایانه فروش، موبایل و... می­باشد.

    1-6-3-      متغیر وابسته (Y)

    متغیر وابسته[6]، متغیری است که تغیرات آن تحت تاثیر متغیر مستقل قرار می­گیرد. (بازرگان و دیگران، 1387،44). متغیر وابسته در اختیار محقق نیست و محقق نمی‌تواند در آن دخل و تصرف یا دستکاری کند. متغیر وابسته، متغیر پاسخ، برون­داد یا ملاک است و عبارت است از وجه یا جنبه­ای از رفتار یک ارگانیسم که تحریک شده است. متغیر وابسته، متغیری است که مشاهده یا اندازه­گیری می­شود تا تاثیر متغیر مستقل بر آن معلوم و مشخص شود. در تحقیق آزمایشی، متغیر وابسته به متغیری اطلاق می­شود که در اثر اجراء، حذف یا تغییر متغیر مستقل، آشکار، پنهان یا تغییر می­کند. متغیر وابسته برعکس متغیر مستقل در اختیار محقّق نیست و او نمی­تواند در آن تصرّف و یا دستکاری به عمل آورد.

    با توجه به اهداف تحقیق « یافتن بهینه­ترین روش جهت جذب کمکهای مردمی» به عنوان متغیّر وابسته انتخاب شده­است.

     

  • فهرست:

    فصل 1

    1-1-  مقدمه. 1

    1-2-  بیان مساله. 1

    1-3-  اهمیت و ضررورت تحقیق.. 2

    1-4-  سئوالات تحقیق.. 3

    1-5-  اهداف تحقیق.. 3

    1-6-  چارچوب نظری تحقیق.. 4

    1-6-1-... متغیرهای تحقیق.. 4

    1-6-2-... متغیر مستقل (X) 5

    1-6-3-... متغیر وابسته (Y) 5

    1-7-  فرضیه های تحقیق.. 6

    1-8-  روش تحقیق.. 7

    1-9-  روش گردآوری اطلاعات... 7

    1-10-....................................................................................................................................................... جامعه و نمونه آماری.. 7

    1-11-.................................................................................................................................................................... قلمرو تحقیق.. 8

    1-12-.................................................................................................................................................... مفاهیم وتعاریف نظری.. 8

    1-12-1- تعریف واژگان کلیدی.. 8

    1-13-............................................................................................................................................ مشکلات و تنگناهای تحقیق.. 9

    1-14-....................................................................................................................................................................... جمع بندی.. 9

    فصل 2  

    2-1-  مقدمه. 10

    2-2-  ادبیات نظری تحقیق.. 10

    2-2-1-..... ایرانیان هر سال چقدر صدقه می​دهند؟. 10

    2-2-2-... صدقه دادن مدرن. 11

    2-2-3-... نقش پرداخت‏‌های الکترونیک در گسترش تجارت الکترونیک... 12

    2-2-4-... مراحل تجارت الکترونیکی.. 14

    2-2-5-... اهمیت سیستم های پرداخت... 14

    2-2-6-... سیستمهای پرداخت و پایداری مالی.. 15

    2-2-7-... سیستمهای پرداخت و کارایی اقتصادی.. 15

    2-2-8-... مروری بر سیستمهای پرداخت الکترونیک... 15

    2-2-9-.. سه ویژگی اصلی ابزارهای پرداخت... 17

    2-2-10- انتقال وجوه الکترونیک... 17

    2-2-11- کارتهای پرداخت... 18

    2-2-12- انواع سرویس های تجارت الکترونیکی.. 19

    2-2-13- زیرساختهای پرداخت الکترونیکی.. 19

    2-2-14- روشهای جمعآوری اعانات... 19

    2-2-15- تاریخچه خدمات الکترونیکی بانکی در جهان و ایران. 21

    2-2-16- مزایای پرداختهای الکترونیکی.. 22

    2-2-17- نقش خیرین در توسعه و ایجاد زیرساخت روشهای پرداخت الکترونیک... 22

    2-2-18- تاریخچه کمیته امداد. 23

    2-3-  پیشینه تحقیق.. 24

    2-3-1-.. تحقیقات داخل کشور: 24

    2-3-2-.. تحقیقات خارج از کشور: 28

    فصل 3  

    3-1-  مقدمه. 31

    3-2-  روش تحقیق.. 32

    3-3-  مراحل انجام تحقیق.. 34

    3-4-  ابزار جمع‌آوری اطلاعات... 34

    3-5-  روش کتابخانهای.. 35

    3-5-1-... روش دلفی.. 36

    3-5-2-... پرسشنامه. 37

    3-6-  مقیاس سنجش متغیرها 38

    3-6-1-... طیف لیکرت... 38

    3-7-  جامعه آماری.. 40

    3-8-  نمونه آماری.. 40

    3-9-  تعیین حجم نمونه. 41

    3-10-................................................................................................................................ روش توزیع و جمع‌آوری پرسشنامه. 42

    3-11-.................................................................................................................................... روایی و پایایی ابزار اندازهگیری.. 42

    3-11-1- روایی پرسشنامه. 42

    3-11-2- پایایی پرسشنامه. 43

    3-11-2-1-  روش محاسبه آلفای کرونباخ.. 44

    3-12-........................................................................................................................................... روش تجزیه و تحلیل دادهها 45

    3-12-1- آزمون فریدمن.. 45

    3-12-2- ادبیات ANP.. 46

    3-12-3- روش تحقیق ANP.. 49

    فصل 4 

    4-1-  مقدمه. 51

    4-2-  رو ش تجزیه و تحلیل دادهها 52

    4-2-1-... آمار توصیفی.. 52

    4-2-2-... توصیف متغییرهای تحقیق.. 57

    4-2-3-... آمار استنباطی.. 61

    4-2-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه (آزمون آلفای کرونباخ) 62

    4-2-3-2- آزمون فرضیات پژوهش    62

    فصل 5 

    5-1-  مقدمه. 71

    5-2-  موضوع و نتایج حاصل از بررسی فرضیههای پژوهش.... 71

    5-3-  نتایج و پیشنهادهای حاصل از بررسی فرضیههای پژوهش.... 73

    5-4-  پیشنهادات اجرایی.. 73

    5-5-  پیشنهادهایی برای محققین آینده 74

    ضمیمه ‌أ -    75

    فهرست مراجع  78

    واژه نامه انگلیسی به فارسی.. 79

     

     

    منبع:

    ندارد.


موضوع پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), نمونه پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), جستجوی پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), فایل Word پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), دانلود پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), فایل PDF پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), تحقیق در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), مقاله در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), پروژه در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), پروپوزال در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), تز دکترا در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), مقالات دانشجویی درباره پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), پروژه درباره پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), گزارش سمینار در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره), رساله دکترا در مورد پایان نامه بررسی و اولویت بندی زیرساخت های روش های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی (اعانات) در موسسات عام المنفعه براساس تکنیک ANP (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره)

پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مالی چکیده: فن آوری اطلاعات با به میدان آوردن تجارت الکترونیک[1] باعث بروز نوعی تحول اساسی در مبادله کمی اطلاعات بازرگانی و محصولات و خدمات مورد نیاز شده است.از اهدافی که فن آوری اطلاعات دنبال می کند،کاهش هزینه ها، هوشمندی رقابتی[2]، پاسخگویی سریع نسبت به محیط و رقبا و توانایی این که مشاغل مختص یک شغل را به ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) چکیده امروزه سرعت تغیرات و شدت رقابت میان سازمان­ها در صنایع مختلف، آن­ها را با محدودیت منابع مواجه ساخته است و پایداری و بقا سازمان­ها در گرو دستیابی به مزیت رقابتی در هزینه، کیفیت، نوآوری و تحویل به طورهمزمان می­باشد و از طرفی بدست آوردن مزیت رقابتی درکشف نواحی و بخش­هایی می­باشد که ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی - بازرگانی داخلی چکیده: امروزه با توجه به پیشرفت های فراگیر و صنعتی شدن جوامع و نیز نزدیک شدن خدمات و امکانات سازمان ها به یکدیگر، خلا فقدان تبلیغات موثر و کارآمد که باعث جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی شود، لازم و ضروری به نظر می رسد. بانک ها نیز مانند موسسات دیگر از این امر مستثنی نیستند. یکی ...

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت امور شهری چکیده شهرداری یکی از کلیدی ترین سازمان هایی است که در ارائه ی خدمات شهری به شهروندان نقش مهمی ایفا می کند. این سازمان با به کار بستن دانش فن آوری اطلاعات و سیستم های مخابراتی و نیز توان متخصصان داخلی و مجرب در مدیریت شهری، سامانه ای را ایجاد نموده است که شهروندان را نسبت به محیط زندگی خویش وارد عرصه مدیریت می نماید و تلاش نموده امور ...

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک چکیده: در عصر حاضر یکی از مهمترین اختراعات بشری که تغییرات شگرفی را در زندگی بشریت ایجاد نموده، پیدایش رایانه و بدنبال آن اینترنت بوده که باعث رقم زدن دنیای مجازی و انگیزه ای برای دانشگاهها شده است تا در بخش آموزش الکترونیکی سرمایه گذاری کنند. اما آنچه که اهمیت بحث را روشن تر می سازد، تلاش برای کسب ...

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 3 بیان مسأله 5 5 ضرورت واهمیت تحقیق 6 اهداف تحقیق 7 سوالات تحقیق 7 فرضیه های تحقیق 9 روش تحقیق 9 جامعه آماری 10 روش جمع آوری اطلاعات 10 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 10 قلمرو تحقیق 10 چارچوب نظری و مدل تحلیلی تحقیق 11 تعاریف عملیاتی و نظری واژه ها 14 فصل دوم: ادبیات تحقیق مقدمه 20 فناوری اطلاعات ...

پايان نامه جهت اخذ درجه کارشناسي ارشد رشته مهندسي صنايع مهر 1391 شناسايي ارزش[1] مشتريان، از مولفه‌هاي اصلي موفقيت در فروشگاه‌ هاي مختلف مي‌باشد که امروزه مورد توجه بيش از پيش قر

رساله دکتری مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات چکیده : صنعت خودروی جهانی طی دهه های اخیر، رشد بسیار زیادی را نسبت به سایر صنایع داشته است. هر روز شدت رقابت در این صنعت، برای کسب سهم بازار جهانی افزایش می یابد. صنعت خودروی ایران نیز در راستای کسب سهم بازار جهانی از طریق صادرات گام های موثری برداشته است. در این راستا پژوهش حاضر با عنوان مدلی برای راهبردهای فروش به خارج در ایران ...

پايان نامه دوره کارشناسي ارشد در رشته علوم تربيتي گرايش برنامه ريزي آموزشي دي 1393 چکيده هدف اين پژوهش ، امکان سنجي آموزش هاي مهارتي محصول محور در کشور بود .که به دنبال پاسخگويي به سه سوال ،

اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی(مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز) چکیده یکی از بخش‌های دولتی کشور که بسیار دانش‌بنیان بوده و بخش عظیمی از منابع دولتی را به خود اختصاص می‌دهد، بخش مدیریت بیمارستانی می‌باشد. ارائه‌ی خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران، یک تلاش پیچیده است که به‌طور فزاینده‌ای به دانش و اطلاعات وابسته است. همان‌طور که انسان‌ها، مواد و ...

ثبت سفارش